1 Haziran 2015 Pazartesi

Oktoberfest Valencia San Augusti

Daha başlığı okurken "Oktoberfest'e Almanya varken neden İspanya'da gittin ki?" diye düşünebilir, biraz da haklı olabilirsiniz. Gezerken biraz spontane davranışımdan kaynaklı, sol gösterip sağ vurmaca tadında bir Valencia gezisi geçirmiş idim.




Öncelikle festival mekanı olan San Augusti'yi göstermiş olayım. Sanırım binayı görünce neden önünde duraksadığımızı anladınız.




Çok güzel bir ortam, harika bir havası var fakat festival için kullanışlı değil. Masaları gördünüz, minnacık bir alanda. Onca eğlenceyi sağlayan şey insanlardaki coşku ki İspanyollarda hiç bitmiyor coşku maşallah.


Zaten o ortam olmasa ağzına bira sürmeyen ben, bu fantastik biraları içmeyi bırak almazdım bile. Ammavelakin, o bağrış çağrış şarkılar türküler derken bir bakıyorsun biralar lıkır lıkır gitmiş...


Gördüğünüz üzere o afişlerdeki  güzel garsonlar yok. En azından Valencia'dakinde yoktu. İşin hoş yanı, festivalden çıkanlar sokaklarda içmeye devam ediyordu; dolayısıyla beni "basan" o minik ortamdan çıkıp kendimizi sokağa vurabildik. Yanisi o ki Almanya'da Oktoberfest kaçıranlara güzel bir alternatif olabilir, birebir aynısı olmasa da gidilmeyecek gibi değil.



14 yorum:

Adsız dedi ki...

N'olur artık fotoğrafını yükle bloga, seni görmek istiyorum.

Moira M dedi ki...

Ya Almanya varken oraya mı gittin sorusu benden kesnlikle gelmez :)) ne güzel eğlenmişsin işte :)

francesca mckennitt dedi ki...

Adsız; blogu kendim icin kullanmıyorum -eger tahmin ettigim kisiysen- biliyorsun ki.

francesca mckennitt dedi ki...

Moira; ne bileyim cok duydum bu soruyu, yoksa ben de seninle hemfikirim:)

Adsız dedi ki...

Yine başladık mı tahmin oyunlarına? Kim olabileceğimi düşünüyorsun? Belki biraz ipucu verirsin.

francesca mckennitt dedi ki...

Başlamadım artık biliyorum, çok tanıdık bir inat ve ısrar.

Adsız dedi ki...

Bu seni üzüyor mu?

francesca mckennitt dedi ki...

Evet.

Adsız dedi ki...

Canını sıkmak istemezdim. Başka bir yolu yok mu bunun? İnat belki de, ısrar yok ki.

francesca mckennitt dedi ki...

Neyin başka bir yolu, anlayamadım?

Adsız dedi ki...

Anlaşabilmenin. Uzaktan.

francesca mckennitt dedi ki...

Uzaktan veya yakından anlaşmamız için bir sebep göremiyorum aslında

Adsız dedi ki...

Çok uzun zaman oldu. Bir sürü hikaye var. Özlem var, pişmanlıklar var. Böyle olmasın, "uzaktan" iyi olmaz mı?

francesca mckennitt dedi ki...

Bir mail verir misin oradan cevap yazayım, burada daha fazla ozel hayatımı / ozel hayatını ortaya sermek istemiyorum.