1 Aralık 2013 Pazar

Karanlıktakiler

 
Sürekli gezi yazısı yazmamak adına, araya bir de film sıkıştırayım dedim. Gerçi "Karanlıktakiler" öyle sıkıştırılacak bir film değil ama, duymamış ya da duyup da izlemeyenlere acilen "Mutlaka izlenmeli!" duygusunu aşılamam lazım!
 
 
Tanıtımlarda filmin başrolü Erdem Akakçe olarak geçiyor ama bana kalırsa Meral Çetinkaya. Akakçe'nin etkisini yadsıyamasam da Meral Çetinkaya'nın hayatının en güzel oyunculuklarından biri olabilir "Gülseren". Film o kadar karanlık, o kadar içten ve o kadar bizden ki şuan anlatırken bile hüzünleniyorum.
 

Bizden derken, "Gösterilenler hepimizin başına gelen olaylar" ı kastetmiyorum. Şöyle ki; herkesin hayatında belli başlı dönüm noktaları var. Hepimiz minik trajedilerin başrolleriyiz aslında. Ve farkında olsak da olmasak da, her hareketimiz, aldığımız her karar bu dönüm noktalarının izlerini taşıyor. İşte bu yüzden Gülseren ve Egemen fazlasıyla bizden. Tam da bu çıkış noktası, onların garipliklerini, hayalkırıklıklarını, mutsuzluklarını ve küçük mutluluklarını kendi duygularımızla özdeşleştiriyor. Bence "Karanlıktakiler"i bu kadar etkileyici kılan şey bu.

Filmin konusu ve fragmanı için buraya .
 
 

2 yorum:

CEREN DEREN dedi ki...

Güzel bir film...sende okuyunca hemen izledim.Meral hanımda rolünün hakkını fazlasıyla vermiş :)
CWRM.

francesca mckennitt dedi ki...

Okuyup da izlemeniz ne hoş, mutlu oldum :) Bence de, çok güzel bir oyunculuktu. Sevgiler :)