28 Nisan 2013 Pazar

Nazım 111 Yaşında

CKM'nin güzel sergileri yine devam ediyor. Bu sefer de bir "anma" sergisi var göstereceğim. Nazım Hikmet'in doğduğu ay olan ocak ayı boyunca CKM'de yer almış olan bir sergi.


Önce bu kısım var. Sanatçıların gözünden Nazım Hikmet. Burada hem metinler, hem de ressamların çizdiği Nazım portreleri yer alıyor:



Buradaki favorilerim:





Sonra "Nazım'ın sanatı" başlıyor. Yani otoportreleri ve onun gözünden etrafındaki insanlar:


Otoportresi:


Ve Nazım'ın Piraye'si...


Sanatçı dostlarının Nazım'ı anlattığı metinler, şiirleri, ona yazılmış yazılar... Her şey çok güzeldi. Çok devasa bir alanda olmamasına rağmen içerik açısından bu kadar bir sergi düzenleyebildiği için CKM'ye buradan da teşekkür etmek isterim.

8 yorum:

Mahmutun güncesi dedi ki...

Umarım bu sergi bu tarafa da gelir rahat raht gezme olanağımız olur...

Mia Wallace dedi ki...

harikalar yahu ne güzel çizmişler ve Nazım'a hayran olmamak elde mi

francesca mckennitt dedi ki...

Mahmutun güncesi; bazen yapıyorlar öyle şeyler umarım yine yaparlar. Geçenlerde YKY'nin Taksimdeki galerisindeki Red Kit sergisi CKM'deydi:)

francesca mckennitt dedi ki...

Mia; di mi, elde değil :) ben özellikle o favorim diye belirttiklerime bayıldım şahsen.

E S M İ R dedi ki...

Gitmeği çok istediğim bir sergiydi..Ama gidememiştim..Sizin adınıza çok sevindim. Ve bu güzel paylaşım için de ayrıca teşekkür ederim.Sevgiler..

francesca mckennitt dedi ki...

ESMİR; böylelikle gitmiş kadar oldunuz :) Rica ederim, sevgiler:)

minik dedi ki...

gerçekten gitmiş kadar olduk,sağolasıınnn :)

francesca mckennitt dedi ki...

Rica ederim, sevindim :)