7 Şubat 2013 Perşembe

Yeni Sorular ve Cevaplar

Mia'cım beni mimlemiş. Yazılacak çok konu var ama mimleri de erteleye erteleye bir hal oldum, haksızlık olmasın yapayım dedim. 

1- Hayatınızda mucize olarak nitelendirebileceğiniz bir olay geldi mi başınıza?
Evet. Bana yaşamayı öğreten bir insanla tanıştım.

2- Hayatınızda aldığınız en büyük risk neydi?
Hımmm hımmm düşündüm ama çok ciddi bir risk gelmedi aklıma. Galiba risk almayı pek sevmiyormuşum :) herhalde kendimce yaptığım en tehlikeli şeyler, hafiften deli cesareti olan babamla kendim bir ödlek olarak, acemi halimle dağ bayır araba kullanmamdır kullanmaya çalışıp türlü türlü kazaları kıl payı atlatmamdır.




3- Almayı düşünüp de alamadığınız ne var?
Gülmeyin ama ev. Daha mezun olamamış bir insan olarak ev almayı istemek komik gelebilir ama birazcık sahibinden.com'u gezip ne dandik evlere ne kiralar istediklerini görürseniz bence bana hak verirsiniz. Ben istiyorum ki oraya bir aidiyet duyayım, nereye gitsem de orayı özleyeyim; hem de içinde istediğim düzenlemeyi yapabileyim. Tabi bu çook uzun bir süre alamadığım bir şey olacak gibi görünüyor :)

4- Kıyafet konusunda takıntılarınız var mı? (beyaz giymem vb.)
Bol miktarda var. Şıkır şıkır, parlak, tüylü, leopar desenli vs şeylerden hiç hazzetmiyorum. Süslü Fadime mi ne derler ya hani; böyle giyinip güzel olmaya çalışan kadınlar, evdeki tüm kıyafetleri üstüne geçirip güzel olduğunu sanan kız çocuklarından farksız görünüyor gözüme. Bunun dışında kendi kıyafetlerimi başkasında görmekten nefret ediyorum. Atma huyumdan vazgeçtim belki ama yine de soğuyorum o kıyafetten işte ne yapayım.

5- Nefret ettiğiniz huylar ya da nefret ettiğiniz insanlar?
Gösteriş merakı. Sonradan görmelik diye tabir ettiğimiz, ne oldum delisi insanlar. Güç ya da para için gözleri dönmüş insanlar.

6- Sizi en net tanımlayan kelime hangisi?
Bu tanımlamayı benim yapmam ne derece doğru olur ki? Karmaşık belki.

7- Hayata yeniden gelme şansınız olsa, nerede doğmak istersiniz?
İnsanların değerli olduğu, kıymetinin bilindiği bir ülke olsun yeter. 

8- Tek başına bir insan keyif almak için neler yapabilir?
Ohoo neler yapmaz ki :p kitap okur, film izler, yeni yerler keşfeder. Bir şeylerden keyif almak için illa bir kişiyle beraber olmaya gerek yok bence.

9- Nikah masasında evleneceğiniz kişiden "Hayır!" cevabı alsanız?
Muhtemelen bunalıma girerdim. Evlenmeyi isteyecek kadar değer verdiğim bir kişinin, tam o anda hayır demesi... Bırrr...

10- Ölümden sonra var olan hayata inanıyor musunuz?
"var olan" diyebilecek kadar kesinse, inanmak fiili anlamsız oluyor. Şuan yazı yazdığım laptopa inanmıyorum ben mesela, çünkü var o. Ben inanmasam da var olacak. Ama "inanıyor musunuz?" dediğimiz anda kavram kesinliğini yitiriyor. Soru tuhafıma gitti o yüzden.

11- Sizi yazmaktan soğutan olaylar?
Blogları reklam amaçlı kullananlar yüzünden bir ara blogspottan ciddi soğumuştum. Onun dışında yazamamamın sebebi vakitsizlik maalesef.

12- Kendinize robot bir sevgili yapıyorsunuz, ona hangi özellikleri eklemek istersiniz?
Ama olmaz ki öyle. Nasıl aşık olayım ben programlanmış bir şeye.

13- İnsan kaderini mi yaşar, kaderini mi yazar?
Kaderini yazar.

14- Aklınıza gelen ilk İngilizce kelime hangisi?
Process. (mesleki deformasyon diyorlarmış bu duruma...)

15- Bir kitap yazsanız adı ne olurdu?
E konusuna göre değişir elbette.

16- Blogger olmasa şuan gerçekleştirdiklerinizi nerede gerçekleştiriyor olurdunuz?
Ben blogger sayesinde bir şey gerçekleştirmiyorum ki? Gerçekleştirdiklerimi buraya yazıyorum sadece.

17- Birinden hoşlanıyorsun ama hoşlandığın kişi en yakın arkadaşından hoşlanıyor, arkadaşın da boş değil ona karşı. Ne yaparsın?
Yapacak bir şey yok, ne yapalım.

18- İnternette sahip olduğun ilk takma isim neydi?
Hehehe Guest. Sohbet odalarında rumuzu olmayanlara Guest adı verilirdi ya otomatik olarak, ben onu bana verilmiş bir isim sanıp uzun süre o ismi kullandım, çocuklar internetle tanışınca böyle oluyor galiba :)

Ben de byheh, Mr.E ve Kulisteki İnsan'ı mimliyorum.

5 yorum:

Mr.E dedi ki...

En kısa zamanda yapıyorum merkez :)

Mia Wallace dedi ki...

franım ne tatlı ne samimi cevaplar bunlar.

guest'e çok güldüm ne şeker :D

Mr.E dedi ki...

Cevaplara tekrar bir baktım da, 90'lı olma konusunda azınlıksınız demiştim. Yaptığım yorumun ne kadar doğru olduğunu farkettim bir kez daha :)

francesca mckennitt dedi ki...

Mr.E; bekliyorum merkez :) kendi adıma teşekkür ederim monsieur :)

francesca mckennitt dedi ki...

Miam, şimdilerde "küçücük çocukların elinde bilgisayarlar" diye eleştirmem bundan. Kendi şapşallıklarımı hatırlıyorum çünkü ;)