1 Ocak 2013 Salı

Kendi Dönem Sonu İşlemlerim

Belki duymuşsunuzdur bu sene Açıköğretim Fakültesi'nin müfredatı, sistemi her bir şeyi değişti. Bologna süreci onları da vurdu, normal üniversite sistemine geçtiler (uzaktan kısmı hariç tabii). Asıl okulumun yoğunluğu yüzünden bu sene Aöf'e zerre kadar ilgi göstermiyorken, "kitaplarını al, yoksa bitiyorlar" uyarısı üzerine kitaplarımı aldım ki ne göreyim. Kırk yıllık muhasebe dersi olmuş mu sana dönem sonu işlemleri. Diyeceksiniz ki bu blogun konusuyla muhasebenin ne alakası var. Adettendir, her yıl bittiğinde insan bir kendi muhasebesini dönem sonu işlemlerini yapar. "Ne yapmışım ne yapamamışım"ı tespit etmek önemlidir de aslında. 



Geçen sene BURAYA yazdığım 12 dileğimin hangilerini gerçekleştirebilmişim diye düşündüm yeni yılın ilk gününde. 

1)Daha özgür bir dünya dileğim, Türkiye'nin durumunu düşündükçe daha kötüye gidiyor gibi görünüyor. 

2)Almanca'yı tam manasıyla öğrenmeyi bırak, bu boşlamaya unutmadığıma şükrediyorum. 

3)Ortalama yükseltme dileğim gerçekleşti, neredeyse eskisinden 1.00 kadar yükseldi hem de; o açıdan mutluyum.

4)Çok daha fazla kitap, çok daha fazla film isteğim de olmuş, özellikle film konusundaki tabularımı aşmış bulunuyorum. 

5)Ancak 2012, 2011 gibi yurtdışı gezmeli bir yıl olmadı. Ama İstanbul'u en çok yaşadığım yıldı diyebilirim. Bu sene daha çok gitmediğim yerlere gitmeye çalıştım. Öyle büyük ve güzel bir şehrimiz var ki aslında... Keşfet keşfet bitmiyor. 

6)Bir sonraki dileğim hala geçerli ama öyle bir patron dünyaya gelmeyecek herhalde:)

7)Dalgınlığımdan kurtulamıyorum... Hep kafamda farklı şeyler dönüyor. 

8)Gitarıma yazık oldu demekten başka söyleyecek bir şey yok. 

9)Kitap sayımın logaritmik biçimde arttığı doğru (sırada okunacak 120 kitabım olduğunu düşünürsek) ancak hala çok abartılı göründüğünü düşünmüyorum. Yeter ki bir kitaplık daha almak zorunda kalmayayım, odamda yer kalmadı yahu.

10)Bu durum her gün daha kötüye gidiyor.

11)Galiba yazının başında anlattığım şeyler, bu maddenin durumunu özetliyor.

12)Her şeyi olumlu hale dönüştürmeye çabalıyorum bakalım ne olacak.

2013 için dileklerim de çok farklı değil aslında. Öncelikle şu okulu rahatça bitirebilmek -gördüğünüz gibi pek rahatça olmuyor-, eğer her şey istediğim gibi gider de biterse istediğim işe girebilmek, tüm bunlar olurken ilgilendiğim şeylerin hepsinde kendimi geliştirebilmek ve birkaç özel ve güzel dilek daha...:)

10 yorum:

Paris in Me... dedi ki...

ay ben de merak ettim yazmışmıydım acaba geçen yıl bu yıl neler yapmak istediğimi, hemen bakcam ama bence notunu yükseltmiş olman gayet güzel olmuş, daha sonraki hayat için, önemli bir şey zira diploma notu.. İyi yıllar canım benimm :*

francesca mckennitt dedi ki...

Kayda değer gelişme bir tek onda var değil mi :) Az önce okudum seninkini de, seninki neredeyse %100lük olmuş, tebrikler:) Yalnız o yazıyı yazdığını hatırlıyorum dün gibi, zaman ne çabuk geçiyor... Sana da iyi ve mutlu yıllar canım :)

Kulisteki İnsan dedi ki...

Sevgili Francesca, dilerim 2013 istediklerinin tamamının gerçekleşme yılı olur... Ve seneye buraya gerçekleşmiş olan isteklerini yazarsın :)

francesca mckennitt dedi ki...

Umarım olur, hepsi ve daha fazlası :) Senin de tüm dileklerin gerçek olsun, mutlu seneler :)

Mia Wallace dedi ki...

bu sene daha da iyi geçsin franım çünkü sen hep mutlu olmayı hakediyorsun ve bu fotoyu nerde görsem aklıma franım geliyor :)

Mr.E dedi ki...

Okulu bitirirsen gerisi buna bağlı olarak çözülecek gibi geldi bana okuyunca :)

francesca mckennitt dedi ki...

Miam ayy ne güzel yorum yapmışsın öyle :) Mutlu ettin beni :)

francesca mckennitt dedi ki...

Mr.E; valla bana da öyle gibi geliyor da olmayınca olmuyor :)

huyumkurusun dedi ki...

Ben de ilk olarak geçen yıl ne demişim diye düşünmüştüm. çoğunu yapmışım veya gerçekleşmiş sıra bu yılda bakalım.Umarım senin de dileklerin gerçekleşir umduğun gibi olur.

francesca mckennitt dedi ki...

Evet, gerçekleşmeyenler için sıra bu seneye geldi :) Umarım hepimizin dilekleri gerçek olur huyumkurusun :)