29 Aralık 2012 Cumartesi

Yeni Yıl Mimi

Uzun zaman sonra mim yapmayı başarabiliyorum. Mimleyen rosemaryMr.E ve paris-in-me (yani bir zamanların Sylvie'si) teşekkür ederim, bu sefer yazmayı başardım hehe:)


Gelelim mime.

-Mantığın mı yoksa duyguların mı ön plandadır?
Her şeyin yerine göre olması gerektiğini savunduğum için, sadece mantık ya da sadece duyguyu savunamıyorum. Duruma göre mantık, duruma göre duygu ön plana çıkıyor.

-İnsanlar niye mutlu değiller?
Çünkü mutlu olmak kolay bir şey değil. "Mutlu olma sanatı" diye bir laf var ya, umutsuzluğun içimizi kaplama olasılığı o kadar yüksek ki. Herkesin kendine göre zor bir hayatı var. Dolayısıyla herkes yakınacak bir şey buluyor    hepimiz yakınacak bir şey buluyoruz.

-Çok para harcayıp keşke almasaydım dediğin bir şey var mı?
Bu soru birkaç sene önce olsa milyonlarca şey bulurdum:) Çünkü çoğu insan gibi "aa ucuzmuş alayım" gibi bir huyum vardı. Şimdilerdeyse herhangi bir şeyi ucuz olduğu için almıyorum, dolayısıyla gerçekten almak istediğim bir şeye de normalden fazla para da versem koymuyor; çünkü ihtiyacım olduğu için alıyorum.

-Haklı olduğun bir konuda kendini savunur musun? Yoksa susmak adalet mi dersin?
Bu da aslında 1.soru gibi benim için. Her durum kendi içinde değerlendirilir, bazen susmak da bir kendini savunma biçimidir. Her zaman bağıra çağıra kavga etmek çözüm yolu değildir. Susarak ya da farklı bir eylemle kendini göstererek de savunma yapabilirsin. Bazense gerçek anlamıyla "kavga etmek" gerekir, gerektirdiği gibi davranırım sadece.

-Tok gözlü müsün? Yoksa her şeyim olsun diyenlerden misin?
Yapabileceğim şeyleri hayal etmeyi severim. Atıyorum şuan gidip de 30-40 odalı evim olsun, dönümlerce arazi içinde olsun gibi bir istek içine girmem. Ama dayalı döşeli kendi evim olsun, planladığım gibi olsun gibi hayaller kurarım daha çok. Hayatın neyi göstereceği belli olmaz desek de, sonuçta olasılık denilen bir şey var. Artı hayalini kurup da gerçekleştirebildiğim bir şey, sürekli tatminsizlik duygusundan daha cazip geliyor bana.

Bu cümleyi her seferinde yazıyorum ama mimleme konusunda geç kaldığım için kimseyi mimleyemiyorum yine :/

14 yorum:

Kulisteki İnsan dedi ki...

Francesca yazmışsın yine satırlarca :)

francesca mckennitt dedi ki...

Yazınca tam yazıyorum:)

Mr.E dedi ki...

Buna da şükür, bu kadar zaman ayırman da güzel :D

crazywomanrosemary dedi ki...

Çok özenli yanıtlar..hakkında yanılmamışım onu gördüm:))

francesca mckennitt dedi ki...

Bak şimdi lafa bak :) buna da şükür de neymiş:)

francesca mckennitt dedi ki...

rosemary; Acaba ne düşünüyordun da yanılmadın, merak ettim:)

Mr.E dedi ki...

Kayıp oldun sen kayıp :) o yüzden buna da şükür :)

francesca mckennitt dedi ki...

Bilgisayara sadece rapor yazmak için oturabiliyorum resmen, ne yapayım:)

Paris in Me... dedi ki...

Mimler karismis ama olsun yazmissin yaa o da yeter :)) susarak biseyler anlatma isini bn kesinlikle beceremiyorum ama yaa, illa icimdeki herseyi soylicem.. Ama ev konusundaki hayallerini de paylasiyorum bilesin :))
Bi de 2013e dair dileklerini yazdigin bi mim daha var bu gazla onu da yaparsin bence olmaz mii ?

Mr.E dedi ki...

Rapor yazmak dışında oturduğun zamanların tadını çıkart :) Ki biz de seni biraz olsun görüp, uğraşabilelim :)

francesca mckennitt dedi ki...

paris-in-me; neden karışmış anlamadım :S yazarım tabii ki, bundan sonraki yazım da o olsun o zaman :) Yok ben öyle değilim, susma işinde iyiyim :p hehe 20li yaşların başında geleceğe dair kurulabilecek -maddi anlamda- en büyük hayal bu çünkü galiba :))

francesca mckennitt dedi ki...

Mr.E; sorsana öyle bir vakit var mı diye:) bilgisayar artık tamamen akademik bir araç benim için :p

Bengi Özkan dedi ki...

Yeni yılınızı kutlarım...

Sevgiler,

Bengi

francesca mckennitt dedi ki...

Ben de yeni yılınızı kutlarım :) Sevgilerle...