2 Aralık 2012 Pazar

Red Kit İstanbul'da!

Bu sene okulun yoğunluğu, zırt pırt hasta oluşlarım yüzünden bir türlü bloga uğrayamamaktayım. Arta kalan kısacık zamanda etkinliklere gidiyorum fakat bunları bloga yazmak için vakit ve enerjiyi bulamıyorum bir türlü. Şimdilik beni idare ediverin olur mu.

Yazın yoğun istek üzerine uzatılan "Red Kit İstanbul'da!" sergisinden sebeplenenlerden biri de ben oldum. Yapı Kredi Kültür Merkezi ne iyi etmiş de uzatmış demekten kendimi alamadım. Gerçekten çok özenle hazırlanmış ve çok eğlenceliydi. Fotoğrafları görünce bana hak vereceksiniz bence.


Salonun girişine bakar mısınız? 3 boyutlu olarak Red Kit'in kasabasını yaşıyoruz adeta.





Canlandırmaların dışında Red Kit tarihi, o dönemde yaşanan şeylerle ilgili bilgiler verilen bir kısım da yer alıyor ama bu dekorları görünce o tarafla pek ilgilendiğimi söyleyemeyeceğim. Herhalde sergiye her gelen Red Kit seveni aynı şeyi yaşamıştır.



Ve yazıyı hepinize tanıdık gelecek bir sözle kapatıyorum:


14 yorum:

crazywomanrosemary dedi ki...

4 ve 7 ye bayıldım son fotodaki yazının esprisi de çok hoş..zekice...:)) ten ten den ayrı benim 2. çizgi film kahramanım:))

francesca mckennitt dedi ki...

Hihi:) Ben de ucu ucuna yetişebildim, ilk çocukluk hatıralarımda var sadece Red Kit. İzleyebilen herkes sevmiştir bence:)

Mr.E dedi ki...

Mazur görüyoruz ama arayı daha uzatırsan kızarım :)

Red Kit de güzelmiş, senin gidemediklerine benim gitmem, benim gidemediklerime senin gitmen geleneğini sürdürüyoruz gördüğüm kadarıyla :)

VuslaT dedi ki...

Ay bayıldımmmmmm. Keşke orda olsam...

francesca mckennitt dedi ki...

Mr.E; en son yazıyı 1 ay önce yazmışım, uzatmanın cılkı çıkmamış mı zaten :))
Evet evet, bloggerın paylaşım ilkelerine uymuş oluyoruz :p

francesca mckennitt dedi ki...

VuslaT; sergi 3 ay önce bittiği için artık çok geç ancak fotoğraflar biraz tatmin etmiştir diye umuyorum:)

Kulisteki İnsan dedi ki...

Çocukluğumun hem çizgi roman, hem çizgi dizi kahramanı :) gölgesinden hızlı silah çeken kovboy :) keşke hiç kaldırmasalarmış sergiyi ve o üç boyutlu dünyada Red Kit'i yaşamaya devam etseymişiz... Sağol bu tarihi paylaşım için Francesca... Çocukluğuma döndüm sayende... :)

francesca mckennitt dedi ki...

Kulisteki İnsan; Duvara zaten çizmişlerdi o gölgesinden hızlı silah çeken kovboy figürünü bak:) Kaldırsınlar, başka yerlere götürsünler, başkaları da görüp yaşasın bence:) Tarihi paylaşım mı...:)

Yelda dedi ki...

kaçırmışız desenize canım oğlumun ne de hoşuna giderdi halbuki :))

francesca mckennitt dedi ki...

Yelda; Evet evet çocuklar vardı bol bol zaten :)

crazywomanrosemary dedi ki...

hazır uğramışken iyi pazarlaaaar!..:))

francesca mckennitt dedi ki...

Gecikmeli olarak iyi pazarlar:):)

Hazel dedi ki...

sınavda mülakatlarda sorarlar diye o aralar bütün sergileri geziyorduk hehe, yaza döndüm bir an :)

francesca mckennitt dedi ki...

Hazel; konservatuar sınavları değil mi? Bloguna bakacağım şimdi neler olmuş yeni :)