15 Aralık 2012 Cumartesi

6. Beyoğlu Sahaf Festivali


Bu sene Beyoğlu Sahaf Festivali'ne gittiğimde gözlerime inanamadım. 2 yıl önce, Taksim Meydanı'ndaki otobüs duraklarının yanından Gezi Parkı'na çıkan ufacık alanda yapılan ve o haliyle de bayağı ilgi toplayan festival, bu sene Tepebaşı'na kurulmuş. Yine çok aşırı geniş bir alan değil belki ama alan o kadar verimli kullanılmış ve o kadar güzel şeyler var ki saatlerce gez gez bitmiyor.


Ayrıca bu sene sahafların tam ortasına bir cafe de konulmuş. Bir kitap sitesi sponsor olmuş, bütün poşetler standart hale getirilmiş. Kısacası, kısıtlı zamanı güzel geçirmek için her şey yapılmış.


Sadece kitaplar değil, eskiye dair ne varsa bu festivalde bulunabiliyor. Eski plaklar, el yazmaları, film afişleri, dergi koleksiyonları... Birazcık olsun bunlara ilgiliyseniz, kendinizi kaybedeceğiniz kesin. Özellikle ikinci el kitap seven bir insansanız, inanılmaz uygun fiyatlarla karşılacaksınız. Aldığım kitapların ortalama fiyatı 5 tl idi, öyle söyleyeyim. Bir sonraki sene daha da güzel geçmesi dileğiyle, organize edenlerin eline sağlık diyorum.

11 yorum:

Mr.E dedi ki...

Mimlendin :)

Hazel dedi ki...

harikaymış yaa.
şuan öyle çok istedim ki gitmeyi.

Hazel dedi ki...

tabi yapcak bişey yok artık gelecek seneyi bekleyeceğiz :)

francesca mckennitt dedi ki...

Mr.E; hemmen bakıyorum:)

francesca mckennitt dedi ki...

Hazel; evet, artık seneye kaldı:) daha çok olabilse keşke.

Lethe dedi ki...

Ne zaman bitiyor acaba : ( Istanbula gelmeme iki hafta var daha ama bunu kaçirmak istemezdim...

Kulisteki İnsan dedi ki...

Ben de ne zaman paylaşacaksın diye bekliyordum :) gittiğini bildiğim için orayla ilgili birşeyler yazarsın diye umuyordum :) gerçekten çok güzeldi ve kitapların arasında kayboldum ben gittiğim zaman... özellikle kitapların fiyatları inanılmaz iyiydi... Ama tek dezavantajı, insanın aldıkça alası geliyor Francesca :)

francesca mckennitt dedi ki...

Lethe; biteli baya oldu maalesef:/ benim geç yazma huyum yüzünden böyle oluyor:(

francesca mckennitt dedi ki...

Kulisteki İnsan; ama kitaplar söz konusu olunca her zaman böyle değil mi zaten :) hele de bu kadar uygun fiyatlar olunca insan kendini durduramıyor haklısın :) oradaki ortam sadece kitaplardan da değil, o her şeyin tek tek ve nadide oluşundan da özeldi bence...

VuslaT dedi ki...

şimdi orada olmak vardı ahhhhhhhh.. ne şahane gün geçirirdim bende..

francesca mckennitt dedi ki...

VuslaT; yine olsun yine giderim :))