29 Eylül 2012 Cumartesi

Mimlerimin hazin öyküsü!

Farkındaysanız eskisi gibi düzenli yazamıyorum. Bloga yazacak zaman bulduğumda, "bloga yazılacak listesi"ne saldırıyorum. Tahmin edebileceğiniz gibi liste uzadıkça uzuyor arkadaşlar... Sonuç olarak mimleri çok nadir yapabiliyorum. Ama bu sefer eski Sylvie yeni Paris in Me ile Mr.E'nin mimlerini pas geçemeyeceğim. Özellikle Mr.E'nin yolladığını yaparken hafiften göbeğim çatladı diyebilirim, zira bir teknoloji özürlü olarak programı doğru düzgün kullanmayı beceremedim!

Ne programı diyecek olursanız, bu mim alışkın olduğumuz mimlere pek benzemiyor. Mim başlığı "hayallerimizdeki alanı tasarlıyoruz!" www.homestyler.com/designer adresine tıklayıp istediğimiz mekanı 2 veya 3 boyutlu olarak tasarlıyoruz. Benimki hayallerimdeki mekan olmaktan ziyade programda becerebildiğim mekan oldu ama en azından renkleri tutturmayı başardım :p



(Tasarladıktan sonra snapshot kısmından kaydedebilirsiniz.)
Ben de bu mimi, Paris in Me, Mia, Leah, inanırsakolurbence ve Birinceses'e yolluyorum :)

Gelelim diğer mime.

Günün nasıl geçti?
Okulla ilgili tee ne zamandır halledemediğim şeyleri halletmenin koşturmacası ardından rahatlığıyla geçti.

İsim vermeden bahset...
Dakika dakika twittera yazma ne olursun, fenalıklar basıyor. Bu bir değil iki değil listemdeki en az 15 kişi için geçerli!

Neden hep cam kenarı?
Direk uyuyabiliyorum, üstelik koridorda güvensiz hissediyorum kendimi niyeyse.

Bugün kendin için ne yaptın?
Benim için büyük insanlık için küçük bir adım idi... Okul işleri dışında; seferi yaşamdan ötürü bir türlü yerleşemeyen odamı yerleştirdim.

Twitter ana sayfanı aç, gözüne ilk takılan....
Bol #katilkim   li tweetler var.

Düşün ki o bunu okuyacak
Bekliyorum...

Kahkaha atmana sebep olan karikatür?
Çok var beyaa.

Klavyeye bakmadan bir şeyler yaz.
Birnirimizi mi deniyoruz ki=

Ctrl+V yap
Kopyalanmış halde bulunan mim çıktı.

Bunu artık kimseye yollayamıyorum, yooo sebebi tarihi çok geçirmiş olmam asla değil...:)

12 yorum:

Mr.E dedi ki...

Hızlısın Fran :)

Biraz zorladığımın farkındayım ama normal mimlerden farklı olsun istedim ^^

Üstelik programı kullanamadım demene rağmen çıkan iş son derece de başarılı duruyor :) eline sağlık :)

CMOS dedi ki...

mim eski ama ben zevle okudum :)

Mia Wallace dedi ki...

süpersin yahu ben bu siteyi çözemedim :( yastıklara bayıldım franım :)

Bir İnce Ses dedi ki...

Bu Mim yazılır daha doğrusu yapılır :D

francesca mckennitt dedi ki...

Mr.E; istediğim şekle sokamadım bir türlü ben ama en azından sevdiğim renkleri seçebildim :) Yaratıcı mimdi cidden, hoş oldu :) yapamadığım onlarca mimin anısına...:)

francesca mckennitt dedi ki...

CMOS; evet eski oldukça, benim tembelliğim işte :/

francesca mckennitt dedi ki...

Miam çok tatlı değil mi :) keşke kendi yatağım da bu kadar geniş olsa da bol yastıklasam üstünü :))

francesca mckennitt dedi ki...

Bir İnce Ses; yap da görelim o zaman! :)

nil dedi ki...

kesinlikle, ille de cam kenarı ,) mimler konusunda ben cidden özürlüyüm, söz verip de yanıtlamadığım kaç mim oldu kimbilir...affetsinler beni :)

francesca mckennitt dedi ki...

Ben de aynı durumdayım maalesef, özür mahiyetinde iki mimi de yapma gereği hissettim ama :))

crazywomanrosemary dedi ki...

bir cam kenarı seven daha:))

ilk mim deki oda dizaynın çok sade:))

francesca mckennitt dedi ki...

Sanırım %90 seviliyor cam kenarı :)
Evet ben pek şaşaalı şeyleri sevmiyorum dekorasyonda, insanı yoruyor:)