24 Mayıs 2012 Perşembe

Once


"How often do you find the right person?"


Hiçbirimizin hayatı mükemmel, masalsı, filmlerdeki gibi değil. Bir şeyler oluyor ama hepsi hem doğru yerde, hem doğru zamanda, doğru kişiyle olamıyor. İşte Once da tam bu durumu anlatıyor. Birbirleri için doğru erkek ve doğru kadın olan iki insanın, çok yanlış bir zamanda karşılaşmalarına ve arkadaş kalmalarına şahit oluyoruz. Biz sadece o dönemden bir kesit görüyoruz ama o kadar içten ve samimi ki, sanki bir dostumuz başına gelen bir şeyi anlatıyormuş gibi. Filmin müzikleri de birbirinden güzel, açıkçası ben müziğini filminden önce dinleyip, bayıldıktan sonra izlemiştim. Hep tekrarladığım gibi, tavsiye verecek kadar film seyircisi değilim ama ben çok sevdim. Bir izleyin bakalım siz de sevecek misiniz.

15 yorum:

Mr.E dedi ki...

İçerik çok "sert"miş :)

francesca mckennitt dedi ki...

Evet, film yumuşak içerik sert :)

Mr.E dedi ki...

Müzikleri de yarın ilk işim olsun kalkınca dinlenecek diye not alıyorum :)

francesca mckennitt dedi ki...

Dinle dinle :) Oscar bile almış soundtrack'i :)

Jane Doe dedi ki...

pek güzel oldu yazıyı okumak. ben de müzikleri bir tazeliyim, gerçi niyeyse tek aklıma gelen elektrik süpürgesi oluyor müzikleri dinlerken :)

Mr.E dedi ki...

Test edildi, onaylandı * * * * *'lık bir öneri :)

Mystery dedi ki...

Ay ben sanki izledim bu filmi ama emin olamadım bak şimdi kafamda başka bi film daha var ikisini karıştırıyo muyum acaba. Her sene aynı gün buluşma olan bu film miydi :D Once adından başka film yoksa eminim izledim ama kafam karıştı :D en iyisi bi daha izliim :D

Eğer izlediğim filmse gerçekten harika biraz hatırlar gibi oldum galiba şu an :D Evet evet harika :D

Mystery dedi ki...

Hatırladım filmi şimdi :D Ben 'Bir Gün' filmiyle karıştırmışım :D Sonunda ağlamıştım ben bunun hatta. Finallerim bitsin de bi daha izliim dur :D

7.oda dedi ki...

Bu da bir zamanlar benim Bir Zamanlara yazdığım yorumdu :))

francesca mckennitt dedi ki...

Jane Doe; acaba neden :)) o elektrik süpürgesiyle ilgili şarkı da doğaçlama çıkmış çekimler yapılırken, yönetmen kesmeye kıyamamış :)

francesca mckennitt dedi ki...

Mr.E; ben demedim mi diyeceğim bu sefer :)

francesca mckennitt dedi ki...

Mystery; ben de bir gün'ü izlemedim ama bu da harika yaa deme öyle :) o finaller bitse neler neler yapacağız da ah ah! Yarama tuz basma :))

francesca mckennitt dedi ki...

7.Oda; sen ne güzel uzun uzun ve özenle yazmışsın :) çok hoş :)

Betulove dedi ki...

Ben ilk filmiz izleyip sonra müziklerine aşık oldum Filmden sonra bir hafta sırf bunun müziklerini dinlemiştim Ne güzel bir daha hatırladım hemen açıp dinliyim :))

francesca mckennitt dedi ki...

Hihi dinle dinle, bende de aynı etkiyi yaratmıştı :) Hem müzikler çok çok güzel, ayrıca çok sıcak bir film :)