23 Nisan 2012 Pazartesi

İçimdeki Türkiyem


Anjelika Akbar'ın kendi hayatından ve düşüncelerinden kesitler içeren bu kitabını konserlerden birinin çıkışında almıştım. Kısaca bahsettiğim koşuşturmaca sebebiyle anca bitti, benim için çok uzun bir süre. Eğer biyografilerden ya da içten olarak nitelendirilebilecek denemelerden hoşlanıyorsanız seveceğiniz bir kitap. Kendisinin anadilinin Rusça olduğunu ve yazar değil müzisyen olduğunu da hesaba katarsak, beklentinin çok da üzerinde aslında. 

*Puanım genel değerlendirmeye göre 6/10
yukarıdaki kıstaslar göz önünde bulundurulursa 9/10

6 yorum:

Mia Wallace dedi ki...

kitap adı da kapağı da pek bi güzel

francesca mckennitt dedi ki...

Bence de Miam :)

crazywomanrosemary dedi ki...

Kitap sitelerini gezerken rastlamıştım bu kitaba henüz fırsatım olmadı almaya..
Héléne Grimaud un Özel Dersleri de güzeldi
o da piyanist..
Sanırım Fazıl Say ın da bir kitabı yayınlandı geçen yıl..
MÜZİSYENLERİN YAZDIKLARI DA AYRI BİR TATDA OLUYOR..:))
Senden 9 almışsa güzeldir..:))

francesca mckennitt dedi ki...

Bence de müzisyenlerin yazdıklarının ayrı bir tadı oluyor, birkaç sebebi var. Duygusal insanlar oldukları için yazarken duygularını önde tutuyor ve minik detaylara takılıyorlar, bu da bazı şeyleri özel kılıyor. Bir de, çoğunlukla edebiyat adına bir beklentileri olmuyor ve daha çok yaşamlarını sonsuzlaştırmak adına yapıyorlar bunu, daha içten bir kitap çıkıyor ortaya :)

muhtar bizim mahalle dedi ki...

Bloglar Listesi üyesi olduğunuz için, Blog Rehber tanıtım sayfanızı hazırladık.
Lütfen bir göz atarak; a) değişiklik isteklerinizi b) bulunduğu kategorisi yanlış ise c) olması gereken başka kategoriler var ise c) mevcut kategoriler uymuyor ise önerdiğiniz kategori adını bildirmeniz halinde talepleriniz yerine getirilecektir.

Ayrıca:

Bloglar Listesinde yer alan isimlerin bazıları, Blog Star Seçmelerinde önerilen blogların isimleri olduğundan ve listeye otomatik alındıklarından dolayı, şu soruyu da sormak gereği duyuyoruz:
Listeden ve/ya tanıtım sayfalarından kaldırılma talebiniz var ise onu da bildirin lütfen.

Tanıtım sayfanıza girmek için:
link: http://blogmuhtar.tk/ veya http://mahallemizinsakinleri.blogspot.com/
burada KİŞİSEL BLOGLAR bloglar sekmesinie girdiğinizde KARMA KONULAR sekmesine geçerseniz listede blog adınız bulacaksınız.
Onaylarınızdan sonra, bu tanıtım sayfaları, ulaşım kolaylığı için, Bloglar listesine bağlanacaktır.

Bu noktadan sonra kategorileri tekrar değiştirmek zor olacağından özellikle kategorileriniz konusunda bize bilgi vermenizi rica ederiz. Tekrarlıyorum: Eğer mevcut kategorilerden başka bir kategori olması gerekiryorsa bunu da bildirin yeni bir kategori açalım.
Sayfa içeriğini, arzu ettiğiniz her zaman güncelleyebilir ve değiştirebilirsiniz..

Şimdiden teşekkürler

francesca mckennitt dedi ki...

Öncelikle uğraşıp da bu kadar güzel bir site hazırladığınız için teşekkür ederim :)

"Onaylarınızdan sonra" demişsiniz ya, nereden onaylamam ya da bir işlem yapmam gerektiğini bulamadım. Onay olarak bu yorum mu sayılıyor yoksa?

Eskiden kendim hakkımda da yazdığım için kişisel blog olarak sayılabilirdi ama şimdi daha çok Kültür-Sanat blogu sayılabilir. Genel kültür blogları diye bir kısım var ya, oraya koyabilirsiniz diye düşündüm.