15 Nisan 2012 Pazar

Dünya Sanat Günü

Bloguma geri dönebildim aylar sonra! Kendimi aşan bir yoğunluk içindeydim, tam yoğunluk bitti yazarım derken bilgisayarım arızalandı, tam o düzeldi derken hastalandım... Birkaç haftadır da faranjit ve bilimum grip virüsleriyle boğuşmaktayım. Bunca süreyi nasıl telafi edeceğimi bilemiyorum ama sanki hiç ara vermemişim gibi devam etmek en güzeli. Umarım buralarda her şey yolundadır ve herkes iyidir :)


Bugün Dünya Sanat Günü! Bu yazıyı yazarken bir yandan müzik dinliyorum, evin duvarlarındaki tablo ve dokumalar beni izliyorlar, takvimimde işaretlenmiş sergi kapanış tarihleri bana bakıyorlar... Odamda boşluk bırakmayan kitaplarım "Beni ne zaman okuyacaksın?" diye soruyorlar! Sanat diye bir kavramın var olmadığını düşünelim, dünya ne renksiz, ne soluk bir yer olurdu değil mi... Hayatı bu kadar keyifli göremez, monoton bir hayat sürerdik ve elbette ben de blogu yazamazdım :) O yüzden diyorum ki iyi ki Sanatla yaşıyoruz. Dünya Sanat Günü kutlu olsun!


*Bugünün hatrına Pera Müzesi ve İstanbul Modern ücretsiz, gezelim görelim :)

16 yorum:

inanirsakolurbence dedi ki...

Oh sonunda burdasın:)

İyi ki sanat var da bu bloğu yazıyorsun:)

İstanbul'da olsam peşine takılırdım:)

francesca mckennitt dedi ki...

:))
Sonunda, çok özledim okumayı da yazmayı da. İstanbul-Sakarya arası 1.5 saatcik ama! :)

crazywomanrosemary dedi ki...

Öncelikle yeniden hoş geldin aramıza diyorum...Geçip-gitmiş olsun bende tam atlattım derken yoğunluğun içinde yeniden yakalandım zaten mikrobikmiş ya mide,ya solunum yolundan yakalıyor..
DÜNYA SANAT GÜNÜ KUTLU OLSUN..İyi ki sanat var iyi ki sanatçılar var..:))

francesca mckennitt dedi ki...

Size de çok çok geçmiş olsun öyleyse :) Çok feci salgın var bence.
Kesinlikle iyi ki sanat var, iyi ki sanatçılar var :) Aksi bir dünyayı hayal edemiyorum :)

Bir İnce Ses dedi ki...

Benim aklıma gelmişti.. Bak dedim Bis dedim kendim kendime.. Francesca bugün iki eli kanda olsa yazar demiştim :D

mine dedi ki...

ucundan kıyısından bile olsa olsun değil mi sanat hep hayatımızda

huyumkurusun dedi ki...

hoşgeldin francesca gene sanat dolusun.:)

Sylvie ribeL_ dedi ki...

Hatunum sen olmasan sanat hak getire haberim olmaz haa, dikkat etmek lazım havalar bi öyle bi böyle, bidaha hasta olup da, bilgisayarını bozupta, falan da filanda bizden uzak kalma taam mıı ?

Mia Wallace dedi ki...

franım şimdi d eben kayıplardayım yeni yazı yazsam bayram edicem!

francesca mckennitt dedi ki...

Bir İnce Ses; hahah çok güldüm yaa :) Evet ya, ne zor şartlarda yazdım ben o yazıyı, sırf dünya sanat günü diye araya sıkıştırdım, tanımışsın beni :)

francesca mckennitt dedi ki...

mine; kesinlikle ve fark ettirmeden çok yer kaplıyor :)

francesca mckennitt dedi ki...

huyumkurusun; hoşbulduuk :) ne yapayım, huyum kurusun :))

francesca mckennitt dedi ki...

Sylvie; hihi keşke elimde olsa canım ya, inan ben de aşırı mutsuzdum bu sebepten dolayı :/ havalar ne dengesiz, gel de hasta olma diyor :)

francesca mckennitt dedi ki...

Mia miam fark ettim, blogun donmuş kalmışş :)

inanirsakolurbence dedi ki...

Gerçekten gezmek için geleceğim günü ben de bekliyorum aslında ama bir türlü sıra gelemiyor:)

francesca mckennitt dedi ki...

Evet hakikaten, hep ya iş ya sağlıkla ilgili oluyor, ama bekliyorum gezmeye geldiğinde hemen görücem seni :)