5 Şubat 2012 Pazar

Blogda deli sorular

Deli soru falan yok tabii, yazacak 1500 adet konum varken ancak ben yazmaya adeta üşenirken Sylvieciğim beni mimlemiş, o sormuş olsun ben cevaplayayım.


1. Sence çok anlamlı bir söz?


"Sevmek belki bir şeydir ama sevildiğini bilmek çok şeydir." çok önemli, çok anlamlı benim için.


2. Makyajında olmazsa olmazın?
Genel anlamda göz kalemi, son birkaç aydır ise rimel. Sylvie'nin de dediği gibi, rimelsiz o makyaj hiçbir şeye benzemiyormuş, bunu gördüm :)


3. Uyguladığın güzellik tüyosu nedir?
Keşke vaktim olsa da uygulasam. Tüyo olarak sayılırsa eğer; cildimi temiz tutma takıntım olduğundan sabahları bebek şampuanıyla yıkarım yüzümü.


4.En sevdiğin içecek?
Çay olabilir, meyve suları olabilir.


5. Nefret ettiğin bir şey?
Gıcır gıcır sürtünme sesleri, çıldırırım, nefret ederim!


6.En çok sevindiğin iltifat?
Eğer iltifatsa sevinmem zaten, ne de olsa kelime anlamı olarak gerçeği ifade etmiyor. En çok sevindiğim söylenen güzel söz olarak algılayacak olursak; herhangi bir konuda emeğimin görüldüğü ve takdir edildiği anda çok sevinir hatta duygulanırım.


7.Favori kitabın?
Sol tarafta yazmakta. Ama sanırım bu liste de değişecek, insan büyüdükçe zevkleri de değişiyor galiba.


8.Sana görünüş olarak yakın bulduğun ünlü?
Britney Spears'a çok benzetirlerdi ve ben çok kızardım, fakat artık bu gerçeği kabullendim sanırım...


9.Herkesin beğendiği ama senin sevemediğin bir ürün?
Simli tüm makyaj malzemeleri bu gruba dahildir. Korkunç bir görüntü bence parıl parıl parlayan suratlar! 


19.Şuan en çok almak istediğin kozmetik ürünü?
Innova'nın bir maskesini kullanmıştım ben, siyah nokta yok eden cinsten. Cidden çok güzeldi ama biraz tuzluydu, şimdilerde yine almak istiyorum ama "o paraya ben kaç tane kitap alırım" mantığıyla kıyamıyorum. Öğrenci olmak zor iş...


Mimlendiklerim: İnanırsak, Mia, rosemary, Feli Jo.

14 yorum:

crazywomanrosemary dedi ki...

Canım yanıtlarını çok sevdi hele maske yerine kitap alma sevdana bayıldım..:)Senin farklı olduğunu çoğu kez söylüyorum zaten..ben bunu üç post öncesi yaptım dilersen uğra oku..:))

francesca mckennitt dedi ki...

Tüh, geç kalmışım bakıyorum hemen :) Çok teşekkür ederim :)

inanirsakolurbence dedi ki...

Francıım bi kaç gün önce yaptım ben bunuu:) Teşekkür ederim ama yine de.Başlık bombabomba.com:D

Nida ersin dedi ki...

1 ve 8 numorro mim yanıtların fazlasıyle duygu içerikli.

Sevildiğini hissetmek çok anlamlı olsa gerek:)

Britney benzeyeşinle harkulade güzel birisi olmalısın, eh kabul ettiğine göre bu memnuniyet verici bir durum:)))

Feli Jo dedi ki...

Ayy Francesca'm yıllar sonra beni mimleyen ilk kişisin! :) Beni hatırladığın için teşekkür ederimmm! :)

francesca mckennitt dedi ki...

inanırsak; uf evet senin blogunda gezinirken fark ettim 2 dakika önce falan, bir dahaki mime diyelim artık :p hehe :)

francesca mckennitt dedi ki...

Nida Ersin; bence de çok anlamlı :) harikulade falan çok abartılı olur, ne de olsa güzellik değişken bir kavram, britney de dünyalar güzeli değil bana göre :)

Sylvie ribeL_ dedi ki...

Britneyim francescamm :)) tanismak nasip olursa bigun bakalim bende benzetcekmiyim britneye senii :) emeginin takdir edilmesi kadar guzel birsey yok bencede canim , cok cok haklisin ;)

francesca mckennitt dedi ki...

Feli Jo; ne demek canım sık sık yaz artık sen de, bırakma blogunu :)

francesca mckennitt dedi ki...

Sylvie; bakalım, belki benzetirsin belki sen de canım :) bence de, en güzeli o :)

Feli Jo dedi ki...

Valla en sık yazdığım zaman bu zaman galiba :D Ehehe 3 yazı pıt pıt pıt geldi benden :O

francesca mckennitt dedi ki...

Hihi hakikaten, başka zaman olsa görmezdin bile mimi muhtemelen :)

Mia Wallace dedi ki...

canım franım mim için teşekkür ederiim hemen yapıcam ben de ve britney mii ayy ne güzel! :)

francesca mckennitt dedi ki...

Miam; yap tatlım, eskiden benim için "maalesef"lik bir durumdu halbuki :)