12 Ocak 2012 Perşembe

Genç Werther'in Acıları (bale)


İşin aslı ben bu konularda şanslı bir insanmışım. "Genç Werther'in Acıları"na kalan son biletleri alabilmek adına (bu, gösterimden 1.5 ay öncesine tekabül ediyor...) Kadıköy-Göztepe arası bilmemkaç sefer yaparken bilememişiz prömiyere gittiğimizi.


Üstüne üstlük, bu uyarlama dünyada ilk defa yapılmış. Yani resmen şansımızla bir dünya prömiyerini izlemiş bulunduk... Bunları, izledikten sonra öğrenmem de pek şahane oldu.


Tüm gece Yelena Şekalyova, Chopin çaldı ve en az sahnede yer almış gibi alkış aldı gösterim sonunda. O kadar güzeldi, o kadar güzeldi ki...


Tabii ki anlayabilmek için önce kitabını okumak gerek. Olaydan ziyade duygu ağırlıklı bir eser olduğundan, ne olduğu hakkında bir fikriniz yoksa izlemek biraz anlamsız gelebilir. Ama diyorsanız ki okudum, beğendim, seviyorum, merak ediyorum... Gidin mutlaka efendim, gidin.

14 yorum:

Mia Wallace dedi ki...

kitabı henüz yeni aldım! ve de merak ettim balesini de ama henüz kitabı okumadığım için de üzüldüm franım hehe

K.C.S. dedi ki...

Hiii. Kıskandım bak şimdi seni(:

francesca mckennitt dedi ki...

Miam; oku bitir öyle gidersin :) Gerçi arkadan slaytlar falan da çıkıyor mektuplu kısımlarda bazen ama olsun :)

francesca mckennitt dedi ki...

K.C.S.; kıskanmaa, sen de gidersin sonraki gösterimlere ne olacak :)

crazywomanrosemary dedi ki...

Sonraki gösterimi kaçırmasam iyi olacak..Gerçekten çok şanslısın..:)PARDON BİR DAHA Kİ GÖSTERİM TARİHİNİ BİLİYOR MUSUN?

İstanbul dedi ki...

Gösteri öncesi kitapçık da ne varsa okunmalı :) İki aat snra Cozzy Çaykovski'de olacağım... G. Özcan sahnesi tam bale ruhuma işlemişken iyi geldi yazın ve öte yandan sana uzun zamandır uğramamışım onu fark ettim... Kendine iyi bak...

francesca mckennitt dedi ki...

rosemary; bence de :) yok bilmiyorum vallahi, Süreya Operası'nın web sitesinde falan yazıyor olabilir, şuan netim kısıtlı olduğundan araştıramadım :)

francesca mckennitt dedi ki...

İstanbul; tüh geç kalmışım cevaplamak için..:) Evet zaman geçti oldukça. Ama bende de hata var, giremiyorum internete pek :( Kendine iyi bak, görüşmek üzere :)

crazywomanrosemary dedi ki...

Tamam canım bir bakayım..sağolasın..:))

francesca mckennitt dedi ki...

Ne demek, bir şey yapamadım ki :)

Zeynep dedi ki...

noldu şimdi hala devam ediyor mu? süreyya operasın da mı? teşekkürler,

inanirsakolurbence dedi ki...

Fran bu yazına yorum yaptım mı yapmadım mı hatırlayamadım:) Gerçekten şanslıymışsın pek güzel denk gelmiş:)

francesca mckennitt dedi ki...

Zeynep; evet devam ediyordur diye tahmin ediyorum :) Süreyya Operası'nda oluyor :)

francesca mckennitt dedi ki...

inanırsak; yapmamışsın canım, ya da gelmemiş yaptıysan da, gözükmüyor :) Pek güzel oldu :)