8 Aralık 2011 Perşembe

Uyurgezer


Ben bu yeni dönem "böylesini hiç görmediniz" tarzında kitapları hiç ama hiç sevmiyorum. Arkasında konusu yazılı, oradan buradan alıntı yapılmayan kitaplar çok daha güzel; sanki kendine daha çok güveniyor da reklam yapmaya ihtiyaç duymuyor izlenimi bırakıyor bende. "uyurgezer" de beni yanıltmadı. Bir sürü mantık hatası var sevmedim, sevemedim. Pantisokrasi ve Coleridge hakkında bilgilenmek dışında bana bir şey katmadı dersem yalan olmaz. Yani, "okusanız da olur okumasanız da olur" türünde bir kitap benim için.

Puanım 6/10

14 yorum:

inanirsakolurbence dedi ki...

Böyle yazdın hiç ilgimi çekmedi kitap hihi:)

francesca mckennitt dedi ki...

"Ben yandım siz yanmayın" içerikli bir yazı oldu bu sefer :))

girlythings dedi ki...

sonunda girebildim bloguna. Geçen sene ki gibi bloga giriyorum ama sadece başlıgı görüyorum sayfa asagı inmiyor. Neyse fırsat bu fırsat öpüyorum seni :*

francesca mckennitt dedi ki...

Aa nerelerden çıktın sen! Sevindim görünce :) Sağ tuş kapalı blogda, yazılar kopyalanmasın diye, mouse'un ortasındaki şeyden iniyor aşağı sadece, ondandır belki?

Mr.E dedi ki...

Bende de ödülün var :)

Kısaca Fd dedi ki...

daha ne gördün yakında "pampişokrasi" anlatan kitaplar moda olacak. :)

Amane Misa dedi ki...

Öyle kitapları bende hiç sevmiyorum yahu :)

francesca mckennitt dedi ki...

Mr.E; aa teşekkür ederim, yazıcam sanırım bugün yarın, kendimi anlatma kısmında tıkanıyorum yine :)

francesca mckennitt dedi ki...

Kısaca Fd; hahah pampişsokrasi :)) Pampişsokrasi olmasa da, saçmasapan şeyler yazan boş hayatlar sahibi insanların binlerce kitap satabildiğini gördük; Okan'a çıktı hatta dün.

francesca mckennitt dedi ki...

Amane Misa; bana da sanki "bu kitap kötü, o yüzden böyle bir sürü övgü yazıyorum" diyorlarmış gibi geliyor :))

deeptone dedi ki...

yani, uyurgezerleri mi anlatıyor. coleridge uyur gezer miymiş.
:)

francesca mckennitt dedi ki...

Yok yok romanın başkahramanının lakabı:)

İstanbul dedi ki...

Şimdi, fark ettim epey olmuş buraya bir şeyler yazmayalı :( Zamanı şimdiki zamanmış demek... Heyy ! diyyeyim o zzaman... Nasılsın Francesca ?

Ps: Blogda ufak bir değişiklik oldu, fark ettin mi bilmem ?

francesca mckennitt dedi ki...

Selamlar N. :)

İyiyim seni sormalı? Evet farkındayım değişikliğin :) Benim de epey zaman olmuştu, çok boşluklar girdi araya maalesef.