22 Aralık 2011 Perşembe

Kariyerimin Kimyası

Ben öğrencilerin düzenlediği etkinlikleri, profesyonel etkinliklere kıyasla daha çok seviyorum. Çünkü biz bu işi genellikle gönüllü yapıyoruz, kendi vaktimizi harcayıp bir şeyler oluşturuyoruz ki bir konferans düzenlemek, gezi düzenlemek gibi bir şey değil. Uzun zaman ve çaba isteyen, gerçekten yorucu bir iş. Bu bakımdan YTÜ'nün Kalite ve Verimlilik Kulübünü tebrik etmek lazım, çok güzel bir iş çıkarmışlar ortaya.


2 gün boyunca kendi alanında uzman pek çok kişiyi dinledik ve sohbet etme şansı bulduk. Kozmetik, ilaç, boya, narkotik gibi favori sektörlerin toplanmış olması bizim için avantajdı. Ama herhalde yıldızlar Prof.Dr.Sevil Atasoy ile Selen Namur  idi. Sevil Atasoy öyle karizmatik bir insan ki, en alakasız bir insanı bile konuya dahil etmeyi biliyor. Fotoğrafını çekeyim dedim ama çok bulanık oldu.



10 yorum:

Mia Wallace dedi ki...

sana bayılıyorum ben francesca ya!

francesca mckennitt dedi ki...

Vuhuu! Ben de sana genç bayan :))

Nida ersin dedi ki...

Selen'cim! hocamız Prof Sevil Atasoy meslektaş,, biyokimya uzmanlık alanı, 2005e kadar ATK de görev yaptığını duyuyordum kriminal (XY) olaylarını açıklığa kavuşturan çok yönlü deneyimli hocalarımızdan:)
Her ikisinin ayni ortamda 'Selen Namur' sohbetlerini dinlemek insana onur verir, ne diyeyim! çok şanslıymışsın:)

simgee dedi ki...

Sevil Atasoy :)
mesleğinde mükemmel bir isim.seviyorum kendilerini.

crazywomanrosemary dedi ki...

Sevil Hanım sevdiğim ve Türk kadınının model alması gerektiğine inandığım bir karakter..işinde de çok başarılı..Çokta saygın bir kimlik..:))

Senin gibi düşünüyorum bu tür çalışmalarınız hiç bir çıkar gözetmeksizin yapılan çalışmalar..Ve AKDİR EDİLESİ EMEKLER..KUTLARIM SENİ VE SENİN GİBİ İDEALİST emek verenleri

francesca mckennitt dedi ki...

Nida Ersin; Selen Namur'a hayran oldum zaten, sonrasında bir seminerine daha katıldım ben :) Şanslıyım evet, ama bazen insan kendi şansını kendi yaratır, söylüyorum hep :)

francesca mckennitt dedi ki...

simgee; kesinlikle, çokyönlü ve başarılı bir insan :)

francesca mckennitt dedi ki...

rosemary; evet doğru, saygın bir kimlik :) bazen idealist olmak lazım, hayatta maneviyat her şeyden önemli, kaldı ki bu organizasyonlar da bir şey kaybetmiyor kazanıyoruz; o da tecrübe :)

crazywomanrosemary dedi ki...

SAHİ! unuttum söylemeyi post başlığını çok sevdim..:))

francesca mckennitt dedi ki...

:)) Başlık zaten etkinliğin adı, hoş değil mi :)