3 Aralık 2011 Cumartesi

Banja Luka 3

Hani hemen hemen her şehrin devasa surları, kaleleri olur ya; Banja Luka'nın da kendi çapında "devasa" surları var elbette. Osmanlı döneminde yapılmış, ancak o zamanlar Banja Luka pek önemli bir yerleşim yeri olmadığından ciddiyetle korunmamış bir kale. Seneler seneler önce hapishane olarak kullanılırken, şimdilerde çok lüks bir restorana dönüşmüş.



Bu arada, Banja Luka sokaklarında Türk dizilerinin afişlerine rastlayınca afallıyoruz. Hadi Boşnakların izlemesini anlardım ama Sırpların böyle koyu Türk dizisi fanları olmasına şaşırdım. Dizilerden Türkçe öğrenmeye çalışıyorlar, çok meraklılar.


Banja Luka ile söyleyebileceklerim bitti, artık Saraybosna zamanı. Gideceğimiz gün odamın penceresinden hatıra fotoğrafı çektim; elveda Banja Luka!


8 yorum:

Mr.E dedi ki...

Uzun zaman sonra iyi geldi :)

francesca mckennitt dedi ki...

O kadar uzun zaman oldu ki, ben bu seriyi yazdığımı bile unutmuşum!

Mr.E dedi ki...

Benim Kamil'e döndü bu seri :)

francesca mckennitt dedi ki...

Hahah :D "Bitse de yazmasa artık" deniliyordur diye çekiniyorum artık biraz da, ama ne yapayım yarım kaldı yazacaklarım yaa :)

deeptone dedi ki...

iyi oldu eksik kalmasın bence de.
hem yaz havası oldu sayılır.
geçen yazı hatırlamış olduk.
türk dizileri ne ilginç.
a-ha biz de sonunda kapitalist olabildik.
:)

francesca mckennitt dedi ki...

Hahah kapitalist mi :))

Di mi, resmen 6 aydır bitiremedim seriyi ya :)

inanirsakolurbence dedi ki...

Kendi çapında devasa surlar:))

Oh sonunda bitirdin , tebrik ederim:)

Dizilerimiz son dönemde açılım yaptı vallahi:D

francesca mckennitt dedi ki...

Ay yok bitmedi daha ya, 3 yazı daha var :)

Evet vallahi sınırları deli gibi aşmışlar :)