10 Kasım 2011 Perşembe

Rengarenk bir mim

deep renklerle ilgili bir yazı yazınca ortaya yeni bir mim türedi. Pek de eğlenceli oldu. Beni şaşırtan mia ve inanırsak'ın da beni deep gibi "özgürlük mavisi" olarak nitelemiş olması. Çünkü ben moru o kadar çok severim ki, günlük hayatta çoğu arkadaşımın aklına mor deyince ben gelir(miş)im. Ama özgürlükle aynı cümlede geçmek bile çok hoş, teşekkür ederim hepinize.


Gelgelelim bence kim hangi renk?


Deep; tabii ki mavi. Ama uçuk mavi, gökyüzü mavisi, derin mavi.


Mia; kırmızı-turuncu-pembe arası bir renk, tarif edemiyorum. Neşeli, enerji veren bir ton.


İnanırsak; yeşil. Rahatlatıcı ama mutluluk veren bir renk benim için, hani çimen rengi gibi.


Mr.E; siyah, nereden ne çıkartacağı belli olmayan.


Sylvie; beyaz, şeffaf, olduğu gibi.


Leah; kırmızı, belki de bloga genellikle sinirlendiği durumları yazdığı için.


Vişne çürüğü; tabii ki vişne rengi.


rosemary; yeşil, sakin yeşil.


Birinceses; gri, herhalde blog renginden olsa gerek.


Adı geçen herkes mimlidir.

14 yorum:

deeptone dedi ki...

ha ha ha sana herkes mor yatıştırabilir ama sen klasik bir mavisin.

sen uçuk kaçık mavi ben de uçuk mavi.
:)))))))))))))))

francesca mckennitt dedi ki...

Hahah :))

Klasik bir mavi ha, neyse ki maviyi de çok severim :)

Vişne Çürüğü.. dedi ki...

ahah çok mutlu oldum. Yüzümü güldürdüğün için çok teşekkür ederim Francesca. :)

inanirsakolurbence dedi ki...

Aaa yine yeşilim ben:)

Mr.E dedi ki...

Bir siyah olarak teşekkür ediyorum efendim, beni çok büyük bir karardan kurtardın ayrıca :)

Nida ersin dedi ki...

Hangi rengi sevdiğimi pek soran olmadı şimdiye dek! kimseler sormadan söylim barri.

Morun değişik bir tonu, eflatunu (Lila) çok seviyorum :)

francesca mckennitt dedi ki...

Vişne; ne demek ne demek :)

francesca mckennitt dedi ki...

inanırsak; demek ki o izlenimi bırakıyorsun bak :)

francesca mckennitt dedi ki...

Mr.E; mm sen de mavi yapacaksın anlaşılan :))

francesca mckennitt dedi ki...

Nida ersin; eh blog olmayınca mimlenmiyor :) lilayı ben de çok çok severim, hatta bir yazım da vardı onunla ilgili :)

Mia Wallace dedi ki...

yaa çok güzel yanıtlamışsın tüm yanıtlar çok güzel ama benim rengim en güzelii, enerji veren :)

francesca mckennitt dedi ki...

Öyle ama miam :)

crazywomanrosemary dedi ki...

Canım beni yeşil görmene sevindim.Bende yanıtımı görmüşsündür ben seni derin mavi ve beyaz gördüm her dem..:))

francesca mckennitt dedi ki...

Hihi genel cevaplar o yönde:)