23 Kasım 2011 Çarşamba

Kaybedenler Kulübü


Her ne kadar program yayınlandığında dinleyemeyecek kadar küçük olsam da, izledikten sonra o kadar sevdim ki bu insanları. Bazıları, hiçbir şey yapmadan her şey olmayı başarırlar; Mete Avunduk ve Kaan Çaydamlı böylelerinden. 



Filmin Kadıköy'de geçmesi de benim için önemliydi, ne olsa okul yüzünden hep oralardayım. Hoş, diğer Türk yapımlarıyla kıyaslanınca çığır açmış diyebilirim, Kadıköy'de geçmese yine 3 kere izlerdim. Kısacası izleyin, mutlaka izleyin.

45 yorum:

Joy dedi ki...

Severek izlediim^^ Kadıköy'ü sevene ayrı güzel kesinlikle..

francesca mckennitt dedi ki...

Bence de:) Ben de çok sevdim ya, çok güzeldi.

soluk dedi ki...

şimdi burada filmden bahsettiğini görünce garip bir tesadüf oldu. geçen yıl izlemiştim filmi, vizyona girdiğinde. geçtiğimiz haftasonu birden aklıma geldi film, bir daha izledim. yine çok etkilendim. "kim bu erol egemen ya" diyip duruyorum 3 gündür :) şimdilerde bir de aynı isimli bir kitap okuyorum. o dönemde radyo programını dinleyen, kaan ve mete'nin bir arkadaşı tarafından yazılmış bir kitap. gerçekten de kadıköyde yaşayanlar için ayrı bir anlamı var.

francesca mckennitt dedi ki...

:) Evet, zaten bu senaryo aslında yazılmış ancak kitap olarak basılmış, senaryo olarak değil de. Birkaç teklif götürülmüş ama kabul edilmemiş, en son Tolga Örnek'in boş bir vakti olduğunda çekebilmişler. Nejat İşler "beni oynatmasanız seti basarım" demiş, çok güzel çok :)

soluk dedi ki...

gerçekten de nejat işlerden başkası oynayamazdı bence o rolü. tipi, hareketleri çok iyi oturmuştu karaktere.

francesca mckennitt dedi ki...

Evet, bence de:) Bir de tanışıyorlarmış önceden de, o yüzden de istemiş rolü:)

soluk dedi ki...

aaa ben tanıştıklarını bilmiyordum, süpermiş ya :)

francesca mckennitt dedi ki...

öyleymiş, ben de internette biraz araştırınca gördüm :)

BAYKUŞ GÖZÜYLE... dedi ki...

Benim de çok severek izlediğim hatta sözleri için tekrar izlenecek bir film...

francesca mckennitt dedi ki...

Youtube'da videoları var, güzel sözlerinin bulunduğu :)

Lulu dedi ki...

Kesinlikle cok sevmistim. Acikcasi bu kadar guzel olmasini da beklemiyordum. Filmdeki muzikler de muhtesem. Izler izlemez etkisinde kalip ben de yazmistim. Bakmak istersen http://birazhayat.blogspot.com/2011/04/kaybedenler-kulubu-sizinle-yatmis.html

Bir İnce Ses dedi ki...

Bu film öyle bi film ki.. Yani öyle böyle değil. Anlatmaya kelime bulamıyorum :D

francesca mckennitt dedi ki...

Lulu; evet müzikler de harikaydı. Geliyorum hemen :)

francesca mckennitt dedi ki...

Bis; di mi yaa di mi yaa :) Film kaliteli, ama yaşamları da çok marjinal değil mi. Çok güzel.

deeptone dedi ki...

hala izlicam bu filmi. bence de iyi olmalı. film çıkıncaya dek bu kişileri bilmiyodum.
:)

francesca mckennitt dedi ki...

Sanırım sen o yıllarda Amerika'daydın, yoksa benim tanıdığım deep mutlaka bilirdi :))

deeptone dedi ki...

öle olmalı evet.
:)
kültür kumkumasıyım ya bilmem lazım.
:)))

francesca mckennitt dedi ki...

Eveet :) Ayrıca galiba ilk defa benim izlediğim/senin izlemediğin bir film oldu :))

deeptone dedi ki...

eveeet.
ama bak bugün yazdığım filmi sakın kaçırma. sana da göre bu film.

francesca mckennitt dedi ki...

Olur kaçırmam :) Okumuştum yazdığını da, "hımm olur izlerim" gibi bir yorum yapmaktan sıkıldım artık :)

At Yarışındaki Eşek dedi ki...

Seni özlemişim, blogunu özlemişim. Gezi yazılarını tekrar okucam haftasonu gerçi pazar-pazartesi yapabilirim o eylemi.
Kaybedenler Kulübü - izleyemediklerimden. İncir Reçeli'ni bile izlemeyi başarmış biri olarak bunu izlememiş olmam, bilmiyorum Fran. Çok bahsedilen şeyler oldu mu ben de eksik kalayım hissi oluşuyor ben de o yüzden izlemiyorum. Blogda gördüm, nette gördüm. Facebookta gördüm. Twitterda gördüm ve bıktım :)

Sylvie ribeL_ dedi ki...

sanırım ben kesinlikle bi ara kadıköyü gezmeliyim .. Bu filme bayılırım bayılırım hatta bazen bi iş yaparken bunu açarım arkada konuşurlar.. çok çok seviyorum cidden..

francesca mckennitt dedi ki...

Vişne; neden böyle yaptın adını yahu, tanıyamadım seni önce. Diyorum kim bu, özledim falan diyor :)) Sevinirim uğrarsan tabii ama bildiğim kadarıyla derslerle meşgulsun, biraz kafanı boşaltıp sonra derslerine koş olur mu :) Normalde ben de öyleyim ama bu sefer kayıtsız kalamadım ve izle mutlaka, pişman olmazsın :)

francesca mckennitt dedi ki...

Sylvie; Kadıköy'de pek gezilecek, turistik falan bir şey yok da, yaşanacak yer :) Gel gezdireyim seni hehe:)

huyumkurusun dedi ki...

Çok iyi bir zamanlamayla gitmiştim bu filme.Süperdi gerçekten.Filmden sonra kitabını da aldım.İçinde geçen cümlelere okuyup okuyup doyamadım.:)

Sylvie ribeL_ dedi ki...

gelirimmm bakkkk ?? :):)

At Yarışındaki Eşek dedi ki...

Sadece Umut diyim o zaman :D
Doğrudur isim değişikliği vesaire sırf sınav yüzünden oldu :))
Derslerle boğuşmaktayım, an itibariyle dershaneden geldim. :)

At Yarışındaki Eşek dedi ki...

Fran bana neden "vişne" dedi ki?

Bir Yerlerden dedi ki...

Gerçekten de nasıl güzel bir film

francesca mckennitt dedi ki...

huyumkurusun; kitabını okumadım ben ama tahmin edebiliyorum :)

francesca mckennitt dedi ki...

Sylvie; gel tatlım :)

francesca mckennitt dedi ki...

Ayy Umut nereden çıktı Vişne. Bir anda kafam gitmiş özür dilerim :) Bu senelerde sistem de bir garip yahu, çok zor, kolay gelsin sana :)

francesca mckennitt dedi ki...

Bir Yerlerden; di mi :)

Mia Wallace dedi ki...

yaa bu filmm öyle harika kii! ve de kadıköy aşığı sevgilimle benim için öyle güzel kii..

2 kere izledim. bi daha da izlerim :)

francesca mckennitt dedi ki...

Aynen öyle Miam benim için dzez :)

Bengi Özkan dedi ki...

Ben bu film'de en çok hangi yakadaki Beşiktaş iskelesi konusuna takılmıştım..

Güzel film bende seyredilmesini öneririm..

Sevgiler,

Bengi

Deniz Bilgen Çakır dedi ki...

Program yayındayken ben sanıyorum ortaokul yıllarımın sonundaydım. Dinlerken kendi kendime triplere girer, camın önünde mum yakar, dışarıyı falan izlerdim. Sigaraya başlamam da aynı zamana denk gelir. Filmi, radyo programının takipçisi olmasaydım çok beğenirdim. Ama hani vardır ya, çocukluğunun geçtiği, senin için çok da önemli olan bir yere yıllar sonra tekrar gidersin. Bir eksiklik hissedersin hani. Bahçesi senin hatırladığın kadar büyük değildir mesela... Ya da çok sevip de kaybettiğin birine çok benzeyen başka biriyle tanışırsın ama yine o eksiklik duygusu bırakmaz peşini. İşte öyle bir duyguyla izledim. Ha bu arada roller cuk oturmuş onun hakkını vermek lazım.

crazywomanrosemary dedi ki...

Hep duydum ama bir türlü izleyemedim..:)Kadıköy-moda hastasıyım..Dur bakim indirmeden izleyeyim netten..:))

francesca mckennitt dedi ki...

Bengi Özkan; di mi, onu ben filmden önce de düşünürdüm, filmde görünce çok enteresan oldu :) Sevgiler :)

francesca mckennitt dedi ki...

Deniz Bilgen Çakır; doğru aslında, tahmin edebiliyorum, ben dinleyicisi olmadığım için daha çok belgesel tadındaydı benim için :) Yorumlarını görmeyeli uzun zaman olmuştu, sevindim seni gördüğüme :)

francesca mckennitt dedi ki...

rosemary; izle, beğeneceğinden eminim :)

 Stil Direktörü  dedi ki...

5 defa falan izledim
repliklerine fan page açıldı yavrum geçen sene aloo .)
insanın ruhu vücudunun en yorgun parçası dersem anlarsın .)
mucx kocaman

crazywomanrosemary dedi ki...

Ertesi gün izledim filmi..rolleri üzerlerine tam giymişler..harika bir film çıkmış..felsefesi,müziği.ilişkiler çelişkisi..hepsi güzel..beğendim Nejat İşler i hiç sevmem ama oyunculuğunu beğendim..:)

francesca mckennitt dedi ki...

Stil direktörü; evet ya ben çok geç kaldım izlemek için ama film izlemek bana işkence gibiydi geçen senelerde, şimdilerde aştım kendimi :)) öptüm ben de :)

francesca mckennitt dedi ki...

rosemary; aa hemen izlemişsiniz, ne hoş :) evet cidden çok güzeldi, beğenilmeyecek gibi değil.