23 Ekim 2011 Pazar

ölü zamanlar

Günleri içiyoruz. Sonunun geleceğini bile bile. Yoksunluğumuzu birazcık yok ediyor fazlalılığı, susuzluk anlamını yitiriyor.


Günleri içiyoruz. Kimisi tatlı kimisi ekşi. Ekşiler bir geldi mi, tatlının güzelliğini yok ediverir. Sanki kötü tat hiç gitmeyecekmiş gibi gelir. Arkasından bakakalırız "vatan sağolsun" seslerinin kırmızılığının. Su gibi şeffaftır kimisi ama 7.2 kadar şiddetlidir. Neyin ne olacağını bilemeyiz. Görmeden duymadan yaşar gideriz.


Sıvıların sindirimi kolaydır, çabuk biter. Biz de bunun hakkını verircesine, hemencecik unuturuz.

13 yorum:

Pinky Freud dedi ki...

Gündemin şiirsel özeti..
Çok da hoş olmuş

francesca mckennitt dedi ki...

Teşekkür ettim

Sylvie ribeL_ dedi ki...

Kelimeler kifayetsiz ama sen cok guzel anlatmissin canim :(

francesca mckennitt dedi ki...

Elimden geldiğince işte tatlım

Zeugma dedi ki...

7,2 şiddetindeki sarsıntı, doğanın uğradığı yıkım sanki bir mesaj gibiydi peşi sıra verilen.

Unutmamak dileğiyle...

deeptone dedi ki...

son yazılarda tarzın değişti biraz. soyutlamaya başladın. ne güzel.

yazın çok güzel. haklısın. insan mıyız ki acaba bizler.

ulusal yas nedeniyle dört gündür yazmıyordum. yazmayın demişlerdi. bu gece yazmaya başladım.

terör şimdi de deprem.
allah bü ülkenin insanlarına kolaylık versin.

HerbiRenk dedi ki...

unutmak, haklısın çok çabuk unutuyoruz!

francesca mckennitt dedi ki...

Zeugma; bu ülkede çok fazla kin, nefret dolaşmaya başladı. Belki de bunu unutturmaya çalışmışlardır :)

francesca mckennitt dedi ki...

deep; benim de içimden yazmak gelmiyordu açıkçası. ne yazayım ki şimdi ben ortalık karanlıkken, sergi mi müzik mi oyun mu? çok bunalıyorum. keşke dünya daha güzel olabilseydi.

francesca mckennitt dedi ki...

Herbirenk; neyse ki hatırlatıyorlar yukarılardan herhalde.

Hayalin Derinlikleri dedi ki...

Çok manidar ve çok güzeldi. İnan okurken bir sıvı misali gök yüzüne buharlaşaım geldi. Sırf sindirimin kötü yüzünden ötürü.

francesca mckennitt dedi ki...

Teşekkür ederim. Şu günlerde benim de buharlaşıp gidesim var vallahi bu ülkeden.

Hayalin Derinlikleri dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.