3 Ekim 2011 Pazartesi

Lüküs Hayat!

Öyle bir giriş yaptım ki gören de gerçekten lüks yaşadığımı zannedecek. Deep'e kendimi zorla mimlettirmemden sonra düşündüm ki niye istedim ben bu mimi? Ne de olsa lüks merakım yok, olsa olsa keyfime düşkünüm. Tamam tamam kendim kaşındım, cevaplıyorum.


Genellikle yaptığım şeyler lüks değil de rahatlık üzerine desem yalan olmaz. Keyfime çok düşkünüm ama dozunda da bir hırsım var. Yani, öyle başımı alıp hippiler gibi gidemem. Daha doğrusu giderim de -hatta hep yaparım bunu, biliyorsunuz-  geri işime gücüme dönerim. Sonra sıkılınca yine giderim.


Her hafta, bir gün kendime yalnız olma izni veririm. Burada yazdığım sergiler çoğunlukla bu günlerin meyvesi. Kendi kendime gezip öğreniyorum, gitmediğim yerlere gidiyorum. Keşif gibi yani. Eve gelip okuyorum. Nadiren izliyorum. Kendime bir şeyler yapmak bana en büyük lüks gibi geliyor.


Kızsal lüksler olarak işe bakarsak; kozmetiğe harcadığım para da sınırlı. Ama aldığım zaman da mümkünse en iyisini almaya çalışırım. Sanırım en çok parayı parfümlere yatırıyorum. Hiç acımam, veririm. Güzel kokuları üzerimde hissetmek harika bir his bence.


Vallahi düşündüm düşündüm bir lüks bunu buldum. Bari Leah, Mia, Mr.E, mystery, Sylvie yapsın da görelim lüksleri nelermiş!

10 yorum:

Mia Wallace dedi ki...

vallahi makyaj benim de lüksüm!

francesca mckennitt dedi ki...

Hepimizin :))

Sylvie ribeL_ dedi ki...

ama senin şu kendin bir gün ayırıp tek başına bişiler yapıyo olman varya, işte o benim hayalim ama hiç yapamadım onu , yalnız olmayı istiyorum bazen ama sonrada yalnız kalınca, korkuyorum hemen kaçıyorum yalnızlıktan.. Bizimde ilişkimiz böyle kaan kovalanır mantığında :)

francesca mckennitt dedi ki...

Tek gezmek o kadar zor bir şey değil ki canım, hazır İstanbul'dayken kır zincirlerini bence :) alt tarafı 1 gün ne olacak :)

Lulu dedi ki...

Bu mimi cevaplarken ben de fark ettim ki hic luksum yok:) Benim de en keyif aldigim seylerden birisi ara sira yalniz takilmak, ozellikle de kitapcilarda:)

francesca mckennitt dedi ki...

benziyormuşuz o zaman :) ya da alıştığımız için lüks gelmiyor bize:)

deeptone dedi ki...

güldürdün valla.
lükse çok düşkünsün bence.
:)
eh bi de bana en yakın yaşayan sensin zaten.
:)
bu da bilinen bir gerçek.
:)

SEÇMELER... dedi ki...

Bana sormamışsın ama yazmadan geçmek istemedim :) .
Ben metal şovalye figürleri ve aksesuarları için çok fazla para harcıyorum. Sanırım en büyük lüksüm bu :)

francesca mckennitt dedi ki...

deep; düşündüm de belki başka bir insan için benim hayatım lüks gelebilir, tıpkı başka bazılarının bana lüks geldiği gibi. Ben zaten bu döngünün içinde olduğum için lüks gibi gelmiyor. Mime verecek yanıt bulamayınca üstünde çok düşündüm :) Eh evet, tüm bloggerlar tarafından bilinen bir gerçek hem de :)

francesca mckennitt dedi ki...

SEÇMELER; metal şovalye figürleri mi? İlk defa duydum böyle bir lüksü :))