14 Ekim 2011 Cuma

Cabaret!

Ekim ayının en sevilesi yanı şehir tiyatrolarının perdelerini açması -tabi doğumgünümü içermesi dışında, hehehe- Tiyatrolar, müzikaller, operalar, baleler, hepsi bizleri bekler! 




Biz de kendi açılışımızı kült müzikal "Kabare" ile yaptık. Aynı zamanda Oscar almış bir film olduğundan, beğeneceğimizden emindik de bu kadar beğeneceğimizi tahmin edemezdik.


Eğlenceli olmasının yanısıra dönemin Berlin'ine ayna tutmasından dolayı, insanı hem öfkelendiren hem üzen hem güldüren bir yapısı var. Tabii, Muhsin Ertuğrul Sahnesi'nin görkemli atmosferini gözardı etmek de mümkün değil. Fırsatınız varsa mutlaka, ama mutlaka gitmelisiniz. 

34 yorum:

ry dedi ki...

striptease gibi bir şeymiş bu. gitmek lazım :P

HYPATİA dedi ki...

Yazınızı gördükten sonra oldukça merak ettim doğrusu...İzlemek isterim eğer bilet bulabilirsem..:)
Haftaya "Aşk İksiri" operasına yeri bile zor buldum ....Bilgilendirme için teşekkürler :)

francesca mckennitt dedi ki...

ry; zaten Amerikalı bir yazarla bir kabare yıldızının aşkı üzerinden toplumsal durumu anlatıyor, çıplak kadın bol yani :)

francesca mckennitt dedi ki...

ry; ps. çıplak oğlan da bol :)

francesca mckennitt dedi ki...

HYPATİA; nerede yaşıyorsunuz bilmiyorum ama İstanbul'da operaya bilet bulmak cidden zor, AKM olayından sonra. Düzgün bir yerden bilet almak için 1 ay öncesinden uğraşıyorum resmen ben de:)

HYPATİA dedi ki...

İzmitte yaşıyorum fakat kültür sanat etkinlikleri için İstanbul'a geliyorum...artık 1 ay öncesinin ilk günü alamazsam bilet bulamıyorum...aslında intiharın genel provası isimli tiyatro oyununu da çok merak ediyorum ama yer yok rezervelrden boşalırsa yer kapmaya çalışıcam :)

francesca mckennitt dedi ki...

Ne güzel ta oradan gelmeniz :) Onu ben de merak ediyorum ama kendime sınır koydum, her ay 1 oyun şeklinde, o yüzden o kasıma kaldı :))

HYPATİA dedi ki...

Ben yarın kocaeli şehir tiyatrolarının Kösem Sultan isimli oyununa gidiyorum pazar uzak doğu akrobasi gösterisine haftaya da İstanbul'a Operaya ama sanırım benimde sınır koymam gerekiyor...:S
Maddi bakımdan İstanbul'a gelip gitmek sarsabiliyor :D

francesca mckennitt dedi ki...

:)) Tahmin edebiliyorum. Ben de baktım ki hem maddi bakımdan çöküyorum hem de okul vs. aksıyor, bazen evde oturmam gerekiyor diye düşünüyorum artık :)

Bu Benim Yolum dedi ki...

eh artık gidilecek...

Sevgiler,

Bengi

francesca mckennitt dedi ki...

Eh gidilsin artık:p Sevgiler :)

crazywomanrosemary dedi ki...

OH ! artık etkinlikler başladı..Burada bir ay önce almazsan bilet bulmakta zorlanıyorsun..Bu ay içinde mi doğum günün?..:))

Sparrow dedi ki...

bende fazlasyla merak ettm şimdi. zaten evde film izlemekten bıkmıştım ii oldu bu :D

francesca mckennitt dedi ki...

rosemary; bizde de artık öyle :)bu ay içindeydi, 4 gün önce :)

francesca mckennitt dedi ki...

sparrow; evde film izleme mevsimini erken açmışsın :))

crazywomanrosemary dedi ki...

11 EKİM Mİ YANİ? İyi ki doğdun diyorum öyleyse..En sevdiklerim teraziler..Coul,seviyeli,eşitlikçi,özgür ruhlu..hım..

francesca mckennitt dedi ki...

evett :) ben de en çok terazileri severim cidden :)

francesca mckennitt dedi ki...

teşekkürler ayrıca:)

crazywomanrosemary dedi ki...

...;)) Ama öylesin ki..;)
..ayrıca bir şey değil..:)

francesca mckennitt dedi ki...

Estağfurullah ya, utandım şimdi:)

ry dedi ki...

çıplak oğlanlar çıkınca gözlerimi kapatırım ben. terbiyem muhafaza altında.

inanirsakolurbence dedi ki...

Ah Fran başladın sosyal aktivitelere pek güzel oldu:)

Geçmiş doğum günün kutlu olsun:P İşte aramızdaki bu uyumun sebebini terazi olmana bağlıyorum:D Daha önce de bunu söyledim sanırım:) Ben ikizlerim yükselenim yay.Yaylar ve teraziler favori arkadaşlarım neyse daha fazla konuşup doğum haritamı bloğuna sermek istemiyorum:D

francesca mckennitt dedi ki...

ry; diosun :)

francesca mckennitt dedi ki...

inanırsak; eveet çok güzel oldu ama bu sene ortalama derdindeyim o yüzden bu 2 hafta zırt pırt gezdim şimdi eve kapatıcam kendimi :))
Teşekkür ederim canım, ya evet ben de öyle düşünüyorum terazi ve ikizler çok güzel anlaşıo :) Hatta benim de yükselenim yaydı sanırım :)

inanirsakolurbence dedi ki...

Hah tamam işte çifte kavrulmuş olduk:D Yayları zateen çekiyorum ben var bişii:D

Zaten havalar soğudu bu soğukta ancak ders çalışılır:P

francesca mckennitt dedi ki...

Aynen ya iğrenç bi hava var resmen :/ Ben de o mantıkla havalar güzelken gezeyim dedim :D

inanirsakolurbence dedi ki...

Eveet burda da hep yağmur hep yağmur.İyi etmişsin:)

francesca mckennitt dedi ki...

Of orası daha da soğuktur bi de :)

Dışavurum dedi ki...

Müzikleri hala aklımda, 'welcomeee ...'
Filmi de çok güzel, izlemediysen tavsiye ederim.

francesca mckennitt dedi ki...

Ben de youtube'dan buldum dinliyorum ara ara :) İzlemedim ama onu da izlicem :)

Mia Wallace dedi ki...

doğum günü şeysiiii iyi ki doğduun!!

franım çok güzelmiş ya ne güzel çok eğlenceliii :)

francesca mckennitt dedi ki...

Teşekkür ederiim :)
Evet ya çok güzel, ilk başta çok eğleniyosun da sonunda hüzünleniyosun :)

deeptone dedi ki...

heeey ne güzel di mi sezon başladı. sen de artık başlarsın konser tiyatro vb.
:)))

iyidir cabaret.
:)))

ry'nin de kafası hep nelere çalışıyo ama.
:)

francesca mckennitt dedi ki...

Hihihi evet, başladım bile :) Çok iyiydi ya. Ah bu ry hep böyle :p