19 Ağustos 2011 Cuma

n the N goes to

Öncelikle beni "N bilgilendiren" kategorisine layık gören rosemary, deep, ribelle, inanırsakolurbence, mystery, Lulu, Leah ve Mia'ya, "N meraklı" kategorisine layık gören Mr.E, Sweet Sunshine ve Mia'ya, "N çok gezen" kategorisine layık gören Mr.E ve Mia'ya teşekkür ederim. Bu mimin çıkış yeri birinceses. Kendi N'lerimi açıklayacak olursam:


En iyi tasarıma sahip blogger: Mia, sade ve sevimli.


En güncel blogger: deep, asla blogunu ihmal etmez ve hep yenileri sever.


En çok kendini anlatan blogger: ribelle, zaten kişisel blogu.


En akıcı yazan blogger: inanırsakolurbence, eğlenceli.


En çok güldüren blogger: Mr.E, adam yaratıcı beyler demişler.


En aşık blogger: bilemezsin ki.


En çok eleştiren blogger: Leah, sinirlenince tutamazsın.


En çok bilgilendiren blogger: deep, bilgi küpü.

24 yorum:

deeptone dedi ki...

seni küp küp doğrayacağım.
:)

Sylvie ribeL_ dedi ki...

saol canım benim, sende benim en'lerimdesin.. öperim..

francesca mckennitt dedi ki...

deep; hehehe olur :p

francesca mckennitt dedi ki...

Sylvie; hihi öptüm ben de :)

Mr.E dedi ki...

Gülümse, N'lerdesin :) Ayrıca teşekkürler ehe ^_^

francesca mckennitt dedi ki...

Gülümsedim :) Hihi bileğinin hakkı :p

inanirsakolurbence dedi ki...

aa N akıcı beni mi seçtin şaştım kaldım afalladım:)

konudan konuya atlamamdan rahatsızsın sanıyordum:)

francesca mckennitt dedi ki...

Yok yahu, öyle daha eğlenceli oluyor işte :)

inanirsakolurbence dedi ki...

zaten tek konuda yaz desen de olmuyor olmuyor:)

eğlenmene sevindim tabi:)

ayy biloklarda kikirdeşmeyi özlemişim.

bak yorumlarda bile tek konuyla yetinemiyorum.çenem düşük...

crazywomanrosemary dedi ki...

Çok güzel yanıtlar..senden de bu beklenir.:))
"N" lerini de kutluyorum..:))

Bir İnce Ses dedi ki...

Katıldığın için teşekkür ederim :)

francesca mckennitt dedi ki...

inanırsak; hihi, evet sende bir konu zenginliği söz konusu :)) olsun olsun iyidir, neşeli insanlar çok konuşur derler.

francesca mckennitt dedi ki...

rosemary; ben de sizi kutluyorum :)

francesca mckennitt dedi ki...

bir ince ses; ben teşekkür ederim, bloggera hereketlilik oldu sayende biraz :)

Sweet Sunshine dedi ki...

merebaa :)
fran. bloguma bakabilir misin tatlı tatlım ^^

francesca mckennitt dedi ki...

Aa teşekkür ederim Hazelciğim :) Hemen ekleyeyim seni de listeye :)

Mystery dedi ki...

süper bi mim oldu bu yaa, değişik oldu, güzel oldu :D tebrikler İnce'ye :D

francesca mckennitt dedi ki...

Di mi, blogspota bi hareketlilik kattı :)

Leah dedi ki...

Ya 3-4 yerde kendimi gördüm hep eleştiriyomuşum ben. Acilen yeni bi sevgili bulmam lazım bari en aşık blogger falan seçiliyim bundan sonra djfsjkfhks :D

Sağol çiçeyim francescaaaam. <3

francesca mckennitt dedi ki...

Hihi, son birkaç yazın hep eleştiri üzerine ya ondandır. Yani benim de eleştiri deyince aklıma bir Miyuki bir sen geldin bebik :))

Lulu dedi ki...

`En Cok Bilgilendiren Blogger`im benim:)

francesca mckennitt dedi ki...

Hihi bu gidişle öyle olucaz deeple :)

Mia Wallace dedi ki...

çok teşekkür ederimm francescaam :)

francesca mckennitt dedi ki...

Ne demek canım :)