10 Temmuz 2011 Pazar

Yangın

Mia, Rory, Ms. Alanso mimlemiş beni. Gitmeden onu da yapayım. Evde yangın çıksam neyi kurtarırdım. 


Bir kere evde yangın çıksa, ben gerçekten şoka girip oracıkta bayılır kendimi bile kurtaramayabilirdim. Zira çok korkarım yangından, hele ki yanarak ölmekten. Hadi oldu da şoka girmedim, hala düşünebiliyorum. Bu sefer de neyi yanıma alacağıma karar veremezdim. Eğer o gün mantığım ağır basıyorsa cüzdan ve pasaportu alır kaçardım. Duygusal yanım ağır basıyorsa da bir taş tabletim var, 2. Ramses'in eşi Nefertari'nin, Hitit Kraliçesi Puduhepa'ya yazdığı barış mektubu. Onun bir kopyası daha bulma ihtimalim düşük olduğu için onu alıp kaçardım. Mimi bile içimi kararttı yahu :(



12 yorum:

Mia Wallace dedi ki...

ayy inanmıyorum eski mısır düşkünü fran!

bayılırım ben de! :*

deep dedi ki...

:):):)

K.C.S. dedi ki...

İlk defa birinin yangından kaçıracağı şey enteresan geldi (:

mefisto dedi ki...

benim evimde öyle bir hazine olsa mümkün diil onu kurtarmadan bayılmam. alır, ne olur ne olmaz diye beş kilometre kadar koşar ve sonra gerekirse fazla adrenalinden ölürüm ama o tableti kurtardıktan sonra ölürüm arkadaş! feci içim gitti, kıskandım şimdi!

francesca mckennitt dedi ki...

Miam miam; sen şuan rockncoke'dasın ama cevap vereyim :p ben de çok severim, odamda bir sürü heykelcik tablet papirüs vs var :)

francesca mckennitt dedi ki...

deep sevmedin mi cevaplarımı:)

francesca mckennitt dedi ki...

K.C.S; ne bileyim aklıma ilk bu geldi :)

francesca mckennitt dedi ki...

mefisto; yok canım hazine değil, orjinal değil sonuçta ama bulana kadar çok uğraşmıştım, önemli benim için :)

deep dedi ki...

hiç bile sevdim işte.
:)
ayrıca ben de olsam sana bırakırdım henkeli.

francesca mckennitt dedi ki...

2 haftada darbe yaptım fabrikada vallahi :p aman duymasınlar.

Mr.E dedi ki...

Mimlendin gene :)

francesca mckennitt dedi ki...

Yaparım gene :)