4 Aralık 2010 Cumartesi

Toplu ulaşamama haftasında bir mim & ödül

Öncelikle bana bu ödülü gönderen crazywomenrosemary ve deepblueeagle'a teşekkür ediyorum. Ben böyle mimdir ödüldür genellikle biriktirip yazıyorum artık, kusura bakılmaz umarım :)



Daha sonra da yeni bir mim gönderen mergiz'e teşekkür ediyorum. Mim konusu şöyle:

Bir zamanlar ben...

*Heykellerin, annelerine karşı gelen çocukların taş olmuş halleri olduğunu zannederdim...


*Kendi çapımda çete kurup, yamuk yumuk yazımla "öleceksinnn!" yazıları yazar, milletin balkonlarına atardım.


*"Öldükten sonra ne olacağız?" , "Ben kimim?" gibi soruları düşünüp, sorularını bulunca ağlamaya başlayan bir çocuktum. Biraz boyumdan büyük işlere bulaşmışım galiba... Hala cevapları bulamasam da artık ağlamıyorum  :p


*Bir zamanlar demeyeyim; dün akşam tam iş çıkışı saatinde Mecidiyeköy'den metrobüse binmeye çalışan bir zavallı idim. Ben diyeyim 1000 kişi, sen de 2000 kişi. "2-3 Aralık toplu ulaşım haftası" dahilinde, ulaşım bu halde arkadaşlar. Video çekmeye çalıştım ama olmadı, fotoğraf niyetine bakın siz yine de efem:




10 yorum:

burkan dedi ki...

ünlü sıkıştırma programı winrarın kurucusu istanbulda anlamını fazlasıyla yerine getiren toplu taşımayı ve bu sayıda insanı kapasitesinin çok üstünde içine sıkıştırabilen metrobüslere şahit olduktan sora görevinden istifa etti:D:D

francesca mckennitt dedi ki...

Hahah:D okumuştum onu ya :)

deepblueeagle dedi ki...

bunları mı yapıyordun sahiden :)))

francesca mckennitt dedi ki...

Evet neden olmasındı :))

MeLLy dedi ki...

Ahahah! Heykel olayı çok ilginç ve komik... :D :D

Bu arda OHAA! O kalabalık neee?!!

francesca mckennitt dedi ki...

Ah o kalabalığı böyle en tepeden çekip gösterebilseydim keşke ya. O anda canımızın derdine düştük, kafamız çalışmadı :p

MeLLy dedi ki...

Aman aman, ezilirsiniz falan, neme lazım.. :p

francesca mckennitt dedi ki...

Pek ezilmediğimi söyleyemiciim:p Yok aslında nasıl olduysa terbiyeli bir kalabalık vardı etrafta. Öyle itiştiren kakıştıran olmadı ama birazcık oksijen sıkıntısı çektik :p

MeLLy dedi ki...

ucuz atlatmışsınız valla, kalabalık harbi terbiyeliymiş çünkü normalde izdiham çıkar.. :S

francesca mckennitt dedi ki...

Her gün oradan binenler vardı demek ki, ben o duraktan binmeye alışkın değilim garipsedim ondan; ama alışmış adamlar :)