23 Kasım 2010 Salı

Cevapsız sorular

Bir arkadaşımda "Vizeler bitti, kaldı geriye cevapsız sorular." yazısını görünce buraya da yazasım geldi. Halbuki benimkiler gayet de cevaplı sorular; sevgili UMUTSEPETİ ve deepblueeagle'ın yolladığı mimin soruları. Daha raporumu bitirmedim, Almanca ödevlerimi yapmadım ve lab. quizime çalışmadım ama kendime engel olamadım yazma konusunda. Gevezeleşmeyeyim, daha fazla uzatmadan cevaplara geçiyorum:


En sevdiğiniz kelime: Anne (İçimde hep şefkat duygusu uyandırıyor.)
Nefret ettiğiniz kelime: Aga, Hacı, Kaardeşim vb. lakaplar
Ne sizi heyecanlandırır: Binlerce yıllık eserlerin içinde bulunmak, onların yaşadığını hissetmek


Heyecanınızı ne öldürür: Bir şeyde başarılı olamadığımı anlamak.
En sevdiğiniz ses:  Su sesi sanırım.


Nefret ettiğiniz ses: Matkap sesi başta olmak üzere sürtünme bulunduğunu hissettiğim her türlü ses. Diş doktorlarının aletlerinin çıkardığı sesler, törpü sesleri, gıcırtı sesleri.


Hangi mesleği yapmak istemezsiniz: Siyasetçi olmak istemezdim.


Hangi doğal yeteneğe sahip olmak isterdiniz: İnsanların akıllarından geçenleri okuyabilmek isterdim.
Kendiniz olmasaydınız kim olmak isterdiniz: Bunu çok düşündüm fakat bulamadım. Hayran olduğum bir sürü insan var ama yine de kendimden başkası olmak istemezdim herhalde.
Nerede yaşamak isterdiniz: Paris.


En önemli kusurunuz: Sürekli mantığımla duygularım arasında kalmam.


Size en fazla keyif veren kötü huyunuz: Uykuyu çok sevmem.
Kahramanınız kim: Frida Kahlo.


En çok kullandığınız kötü kelime: Oha.


Şu anki ruh haliniz: Yorgun.


Hayat felsefenizi hangi slogan özetler: Neye inanırsan bir gün onu yaşarsın.


Mutluluk rüyanız: Dünyanın "Her şey çok kötü gidiyor, yakında yok olacak" diye düşündüğüm bir yer olmaması.
Sizce mutsuzluğun tanımı: Hayallerimin gerçek olmaması bir de üstüne sevilmediğimi hissedersem ultra mutsuz olurum.
Nasıl ölmek isterdiniz: Yapacağım her şeyi yapmışken, koltuğumda kitap okurken veya uyurken sessiz sakin ölmek isterdim.
Öldüğün zaman cennete giderseniz Allah’ın size ne söylemesini istersiniz: Geleceğini biliyordum.
 
Aslında kimseyi mimlemeyecektim fakat Bellavista!'yı mimlemek istiyorum çünkü huylarımız o kadar çok benziyor ki, bu konuda da benzeyip benzemediğimizi merak ediyorum :) Bir de Mia'yı da benzeyen müzik zevkimizden dolayı yine aynı meraktan mimliyorum, şimdi de raporumu yazmak üzere kaçıyorum!
 

14 yorum:

Mia Wallace dedi ki...

aa ben bu mimi yaptım francescam!

http://trainspottingmia.blogspot.com/2010/11/mim-vol-14.html

Senin cevaplar çok güzel.
Ama ben akıl okumak istemezdim.
O zaman hiç dostum kalmazdı..

deepblueeagle dedi ki...

perşembeye dek doluydun. yalançı :))))

anne :)

hacı. moda oldu.

tarih. evet. bak bu çok doğru.

siyasetçi. mükemmel yanıt. ben de.

mantık-duygu. duygucuyum.

inanırsan yaşarsın. doğru.

kitap okurken. tek rakibim :)

güzel yanıtlar.

hadi şimdi derslerine bakayım :)

francesca mckennitt dedi ki...

Mia'm ben nasıl görmemişim o mimi ya sende :/ Sen söyleyince fark ettim. İşte iki arada bir derede yazınca böyle oluyor :) Mutsuzluk tanımlarımda benim de var ayrıca, ailemin benden önce ölmesinden çok korkarım.

deep; doluyum hala :) Arkadaşım geldi, ders yalan oldu. Ama nasıl bir blog aşkıdır ki o yanımdayken bile size cevap yazıyorum :p

deepblueeagle dedi ki...

:) araştırmacı gazeteci fransın sen.

francesca mckennitt dedi ki...

Hihi :) Ah ya tutamadım kendimi yine bak. Neyse bugün ders falan olmaz zaten. Keşke gazetecilik veya edebiyat okusaydım, çok daha çalışkan bir öğrenci olabilirdim o zaman :)

deepblueeagle dedi ki...

kesinlikle.

veya kütüphaneci. :)

francesca mckennitt dedi ki...

O da olabilirdi :) Kimya mühendisliği aklıma en son gelendi herhalde.

deepblueeagle dedi ki...

olsun. aselsan havelsan roketsan. bi dolu iyi yer var çalışabileceğin. diğerleri de ilgi alanın olur. çok da güzel olur :) akşamları gastecilik, yazarlık yaparsın.

francesca mckennitt dedi ki...

Bilmiyorum ki, bitirebilsem bi :) Aslında seviyorum da işte fabrikada çalışmak bana zor gelecek gibi. Biraz da o yüzden işletmeye girdim, ofis ortamı daha ağır bassın diye. Umarım zamanla hobilerimi yapamayacak duruma gelmem :)

8ex-en8 dedi ki...

Neye inanırsan bir gün onu yaşarsın.

Kuantum felsefesi mi bu :)

francesca mckennitt dedi ki...

Kuantumda, uzakdoğu felsefelerinde hep bu geçer :) Zaten bilimsel olarak kanıtlandı diye biliyorum ben.

Modafobik dedi ki...

Süper mimler yaa! Bayılıyorum! :)

burkan dedi ki...

selena yaşamak istediğin yerin paris olmasının altında farklı sebepler olabilirmi acaba:D:D

francesca mckennitt dedi ki...

Modafobik; bir başka mime mimleyeyim seni de o zaman :)

burkan; hiç düşünmemiştim ya bunu :) Bilinçaltıma yerleşmiş:p yok yok Paris bana uygun olduğu için, yoksa hatırlamak istemediğim konulara girme! Zaten o konuda bol dedikodu birikti :)