25 Kasım 2010 Perşembe

Bu köşe yaz köşesi, şu köşe Tutankamon köşesi

Tutankamon'un papirüsünü aldığım günü burada anlatmıştım, neredeyse 1 yıl olmuş. Annem de onu  8-9 ay uğraşarak bitirdi, nasıl yaptığını buraya yazmıştı. Anneciğim yapar da ben çerçeveletip asmaz mıyım, astım tabii!




Hepsi bir arada durunca Tutankamon köşesi gibi oldu burası. 


Şu miniğimi de unutmadım:




Annem çok marifetlidir böyle şeylerde. Takı yapar, ahşap boyar, dokuma yapar, küçük küçük objeler yapıp süsler, dikiş diker... Sonra da yaptıklarını buraya koyar :) 


12 yorum:

Mirza dedi ki...

bayıldım..

francesca mckennitt dedi ki...

Teşekkür ettim :)

Lou Salome dedi ki...

Çok güzel gözüküyorlar yahu :) Annenin elleri dert görmesin maşallah diyelim :):)

francesca mckennitt dedi ki...

Teşekkür ederim, nazar değmesin tüh tüh :)

Mirza dedi ki...

dayanamadım bir daha baktım yaa süper :)

francesca mckennitt dedi ki...

Hahah :) Bu kadar beğenileceğini düşünmemiştim :)

deepblueeagle dedi ki...

eh, kimin annesi :))))

Modafobik dedi ki...

Hehe süpeer ya! :) Of zaten en çok gitmek istediğim ülkelerden biri Mısır, ben de istiyorum böyle bişi!

francesca mckennitt dedi ki...

deepblueeagle; ben annem kadar yetenekli değilim ama :))

Modafobik; benim de aynı şekilde, Ankara'da da satılıyordur papirüsler, oradan alabilirsin ama dokumaları bilemiciim :p

mergiz dedi ki...

bebek,
uzun bi şeye gerek yok yahu, 2 3 cümle. aşk senin için ne ifade ediyor? bi ilişkiden ne bekliyosun? sana göre ilişki nasıl olmalı falan?
yazıp güzel insanlar da yorumlarını esirgemeyince ben de onları copyliyorum. sonra maddelerden ölçek çıkartıyoruz :)

teşekkürler şimdiden.
sınavda da başarılar :)

Miniie dedi ki...

vay vay vay annen pek bir hamarat ellerine sağlık süperler

francesca mckennitt dedi ki...

mergiz; tamam bebek yapacağım. Normalde olsa şak diye yazardım ama şimdi tez, ölçek gibi kelimeler kullanınca gerildim kara kara düşünüyorum ne yazsam diye :))

Miniie; teşekkürler :)