15 Kasım 2010 Pazartesi

Bir klasik: Gelibolu'nun ilk günü fotoğraf paylaşımı

Aylar sonra nihayet Gelibolu'ya gelebildim yeniden. Kardeşcağızımı pek özlemişim, babaannecik de hemen başladı yepyeni modeller örmeye bana. Burada hiçbir işim olmadan oturmayı, kafa dinlemeyi seviyorum; zira dinç uyandığım tek yer burası.


Hep olduğu gibi, Gelibolu'ya geldiğimin ilk günü buradan fotoğraflar paylaşacağım. Haftaiçi bir gün ara sokaklarda da dolaşacağım biraz ama şimdilik dağ bayırla idare edin :)


Çimpe kalesine giden yoldan sapınca kaybolunan yer :



Karşı komşunun küçümenleri:



Köy evleri:



Şehrin eski evleri:









25 yorum:

Miyuki dedi ki...

Beni de kaybet o yerde, en azından ruhum dinlenir.


http://miyukininblogu.blogspot.com/

francesca mckennitt dedi ki...

Şu sıralar biraz zararlı olabilir, Çanakkale Boğazı'nın bol rüzgarlı havasında üşütmek çok olası :)

!ancelina! dedi ki...

vayy güzelmiş:)köy evleri hayvanlar huzur temiz hava tam benim olmak istediğim yer.

deepblueeagle dedi ki...

ne güzeldir di mi sevildiğin insanlar arasında dinlenmek, ruhunun yıkanması, huzur bulmak, zihnin sakinleşmesi. üstelik ne de güzelmiş gezdiğin yerler. iyi dinlen :) kitap filan okuma :)

hayalci dedi ki...

Çok severim geliboluyu :) Bak özlettin şimdi :D

Zeyn dedi ki...

süper:))

francesca mckennitt dedi ki...

!ancelina!; aslında Gelibolu'nun merkezinde böyle şeyler yok, eski evler ve apartmanlarla karışık. Ama havası çok temiz, gerçekten yaşanacak bir yer.

deepblueeagle; öyle tabii, insan bazen bu ortamı özlüyor :) Bir tane kitap aldım sadece yanıma, o bitsin başka okumayacağım. Okul varken istediğim kadar okuyamıyorum çünkü :)

francesca mckennitt dedi ki...

hayalci; gelseydin sen de keşke tatilden yararlanıp:)

Zeyn; öyle öyle :)

hayalci dedi ki...

Bu tatile başka planım var,ama çok seviyorum geliboluyu yaa :)

T.B dedi ki...

manzarasına bayıldım, ne güzel bir yer. Bende geçen sene safranboluya gidip deli fotoğraflar çekmiştim. Bol bol temiz hava alıp gezmiş, sonrada bir köyde ıspanaklı peynirli gözleme yemiştim tadını bugün bile unutamam!
Resimlerini görünce benim de aklıma Safranbolu geldi.

francesca mckennitt dedi ki...

Ben de seviyorum ama sadece tatil için :) Uzun süreli kalınca sıkıcı olabiliyor :)

francesca mckennitt dedi ki...

Evet Safranbolu'ya benziyor, Gelibolu evi denen bir şey var; Safranbolu evlerine benziyor aşağı yukarı. Şehir yaşamından sonra böyle yerler çok dinlendirici oluyor, ben seviyorum :)

Telekinesis dedi ki...

eski ev fotoları için seni şuku yağmuruna tutuyorum. harikasın

Modafobik dedi ki...

Ah ben de gezebilsem hem hava süper hem de oralar müthiş görünüyor, içim gitti valla :)

LieLLa dedi ki...

O değil de; Çimpe kalesi dedin tüylerim diken diken oldu. Tarihler, kimle niye alındığı. Aklımda şimşek etkisi yarattı. Tarih dersinde bunun yalayıp yutturdular yıa. :D

8ex-en8 dedi ki...

Küçümenlere küçük kızlar dokunmamalıymış bilio muydun..?

Melly dedi ki...

Yaaa! Papatyalara bayıldııımm!! :D

francesca mckennitt dedi ki...

Telekinesis; asıl ahşap evler var burada çok güzel ama fırsatım olup da çekemedim bir türlü :)

Modafobik; evet hava cidden güzel, Gelibolu gibi yeli bol bir yerde bile :) E gel gelme diyen mi var :)

LieLLa; ah görsen o Çimpe Kalesi'nin halini.. 3-4 sene önce direksiyon çalışmak için gitmiştik de sokak köpekleri kovalamıştı bizi, tinerci yuvası olmuş öyle söyleyeyim :(

8ex-en8; Bilmiyordum ama artık ben de küçük kız sayılmam herhalde :)

Melly; Ben de bayılıyorum papatyalara, nerede bulsam fotoğraflarını çekiyorum :)

Miyuki dedi ki...

Rüzgar müzgar, bizim buranın koyun kokusundan iyidir. Oh mis oksijen de çarpar adamı. Çok severim zaten Gelibolu'yu :)

francesca mckennitt dedi ki...

Oksijen çarptı zaten direk :) Ama kışın kömürden dolayı biraz hava kirleniyor. Ben de seviyorum Gelibolu'yu çok:)

Kolalı Jelibon..~ dedi ki...

Çok güzel yerlermiş. Fotoğraflar da başarılı olmuş. :)

francesca mckennitt dedi ki...

Teşekkür ederim :)

Serena V dedi ki...

hi thanks for follow me :)
kisses

Bellavista! dedi ki...

dinç uyanmak, en son ne zaman oldu bu bana bilmiyorum ama senin adına çok mutluyum ve gelibolu gerçekten muhteşem bir yermiş !!!

francesca mckennitt dedi ki...

Serena V; kisses too :)

Bellavista!; oksijen bolluğu olan bir yere gitsen sen de canım? Biraz dinlenirsin belki :) Gelibolu aslında çok daha güzel bir yer, ama benim çekebildiklerim bu kadar oluyor :)