4 Ekim 2010 Pazartesi

Öteki Kraliçe

Philippa Gregory'nin kitapları bende sürekli yazar olma isteği uyandırıyor. Ne zaman bir kitabını elime alsam resmen komplekse giriyorum: "Ben neden bu kadar akıcı yazamıyorum?" , "Ben neden tek bir konuya yoğunlaşamıyorum?"




"Ne kurgulasam da böyle akıcı olsa." diye kıvranıyorum resmen... Öyle ki o kocaman kitapların hiçbiri 3 günden fazla durmadı elimde. Her bir kitabı bittiğinde kağıt kaleme sarılıyorum, yazmaya başlıyorum. Oysa benim hikayelerim en fazla 10 sayfa sürüyor, nerede 600-700 sayfalık romanlar... 1 ay sonra okuduğumda beğenmeyip imha edilmeleri de cabası. Philippa Gregory, sen nelere kadirsin.

7 yorum:

neduk dedi ki...

Bloguma hoşgeldiniz. Memnun ettiniz. Neyi, nasıl yaptığımı incelemek üzere tekrar geleceğinizi umuyorum.
Sevgiler.

neduk dedi ki...

Ah birşey daha. Size fazla uğrayamazsam kusurma bakmayın. İtiraf etmeliyim ki anneniz beni daha çok cezbetti. Şimdi doooğru ona gidiyorum. Sevgiler.

Bellavista! dedi ki...

bence bir gün gelecek ve ne kurgulasam da akıcı olsa demeden çok çok muhteşem bir şahseser dökeceksin buna inanıyorum ben :)

laleninbahcesi dedi ki...

Sayfanıza gelince okuduğunuz kitaplara baktım ; bir kaç ortak kitap okumuşuz:)Bir de Greenpeace üyesiyim bende.
Bu yazınızda sözünü ettiğiniz yazarıda hiç okumamışım... yazınızı okuduktan sonra okumam gerek dedim.

francesca mckennitt dedi ki...

neduk; evet ben de annemin blogunun daha çok ilginizi çekeceğini düşünmüştüm :) iyi yaptınız, sevgiler :)

Bellavista!; bakarsın bir gün gazetede, bir keresinde "çok çok muhteşem bir şaheser dökeceksin" şeklinde bir yorum aldım bu sayede romanımı yazarak ödül aldım derim, güzel olmaz mıydı :))

laleninbahcesi; blogunuzda gördüğüm kadarıyla tarihi romanlardan hoşlanıyorsunuz, Philippa Gregory bu konuda ustadır, memnun kalacağınızı düşünüyorum :)

uysalanne dedi ki...

okuduğunuz romanlardan benimde okuduğum ortak romanlar var .elime alınca bende dünyayı unuturum .yazmaktan vazgeçmeyin sevgiler ....

francesca mckennitt dedi ki...

ne güzel, ben de öyleyim :) teşekkürler, sevgiler.