1 Ekim 2010 Cuma

Bir mim daha

Mia'nın bir önceki mimine cevap veremeden 2. mim geldi. Ben de C3Moi gibi yazacağım, "Ben kimim" konseptinde...

Ben kimim?

1)  Daha ilkokuldayken beş kişilik bir çete(!) kurup, müstakil evlere kırmızı kalemlerle yazılmış "öleceksiniz!" notlarını yollayan, elektrik prizlerine üzüm tanecikleri tıkıp duvarlara "666" gibi yazılar yazdıktan sonra eve geldiğinde "Anne ben galiba şeytan oldum böğüehehe" diye ağlayan saf bir kızım.

2)  Bir tane film izlemektense on tane kitap okumayı yeğleyen, görsel zekası çok çok gerilerde kalmış bir insanım.

3)  Ufak yağmur tanelerinden bile etkilenip hüzünlenebilen, her halta bunalıma girebilen ağlak bir terazi burcuyum.

4)  Hırs yapınca gözü kararıp hiçbir şeyi görmeyen, kırk yılda bir sinirlenip; sinirlendiğinde ise şirretleşen huysuz bir cadıyım.

5)  Geçmişi düşünmekten inanılmaz rahatsızlık duyan, sırf düşünmemek için 24 saatini kurslarla, sergilerle, seminerlerle dolduran bir takıntılıyım.

Kim yazmak istiyorsa yazsın, bakalım kimlerden neler çıkacak :)

8 yorum:

C3Moi dedi ki...

hahahah şu ilk maddeye bakar mısın..? sana demiorum bu arada :)

Mia Wallace dedi ki...

biliyor musun garip bir şey oldu.. Bugün moralim çok bozuktu ve yazını okurken, bunalım yağmur tağnesi göz yaşı falan derken, bildiğim gözüm dolu itirafları okurken.. uff ! :)

francesca mckennitt dedi ki...

C3Moi; en sevdiğim itiraf oydu:)) Aslında ara sıra böyle itiraf mimi yapmak lazım, güncel itirafları da okuruz :p

Mia Wallace; ah canım ya senin ağlayasın varmış, kelimeler bile hipotalamusunu harekete geçirmeye yetmiş! umarım kötü bir durum yoktur :/

burkan dedi ki...

arkadaşlığımızı gözden geçirmeliyiz sanırım bu kızda kim böle:D:D:D

francesca mckennitt dedi ki...

vaaay şimdi böyle mi olduk burkan!

burkan dedi ki...

yok kız şaka yaptım:D

francesca mckennitt dedi ki...

hehe :)

francesca mckennitt dedi ki...

hehe :)