24 Eylül 2010 Cuma

Madde ve Işık Sergisi



Kapkaranlık bir asansörden iniyorsunuz. Tam olarak karşınızdaki sahneyi yaşıyorsunuz, ancak etraf yeşil değil tamamen siyah. Derinlerden bir ses: "Hoşgeldiniz, Borusan Müzik Evi'nin 5. katındasınız. İsterseniz 6. kata çıkıp film gösterimini izleyebilirsiniz veya aşağı katları gezmeye devam edebilirsiniz." diyor.



Kalabalıktan dolayı aşağı katlara devam ediyorsunuz. Her yerde böyle tuhaf görseller var. Bir kat daha aşağı inince insanın sinirini bozan bir sessizlik ve ses... Devam ettikçe insanı delirten sesler vardır ya, öyle bir ton. Havuzumsu bir görüntü; ne olduğunu anlayamıyorsunuz. Yaklaşık 15 dakika arkadaşımla bön bön baktıktan sonra fark ediyoruz ki; o ses camın üzerindeki incecik su tabakasında dalgalar oluşturuyor. Dalgalar loş ışıkla duvara yansıyor; bir MR görüntüsü gibi.

Tek kelimeyle: garip.

10 yorum:

inanirsakolurbence dedi ki...

İlginçmiş:)

Hayalin Derinlikleri dedi ki...

Çok cezbeder öylesi mekanlar ve olaylar beni.
"Ayarlar" sekmesinden, algının boyutunu değiştirmek gibi...
Çok hoş gerçekten, tatlı ve garip bir paylaşım :) ;)

burkan dedi ki...

hakkaten garipmiş merak ettim:D

francesca mckennitt dedi ki...

inanirsakolurbence; ilginç evet:)

Hayalin Derinlikleri; benim de çok hoşuma gidiyor ancak bir anda öyle bir ortama daldık ki gerçekten ne olduğunu çözemedik :))

burkan; git bence, ücretsiz bile :)

Modafobik dedi ki...

Aman Tanrım bu süper! :O

francesca mckennitt dedi ki...

Modafobik; ee boşuna mı anlatıyoruz :p

lady dedi ki...

"garip"ten daha doğru anlatılamaz bence de :)

francesca mckennitt dedi ki...

evet evet :)

Miyuki dedi ki...

Filme giremedim, ne oluyordu acaba?

francesca mckennitt dedi ki...

Ben de giremedim, çok kalabalıktı sırayı bekleyemedim :(