11 Eylül 2010 Cumartesi

Foça'dan şipşak

Neden bizde tarihi yerler hiç ilgi görmez bilmem. Foça’daki Kibele Tapınağı’nı kime sorduysak tarif edemedi. Nihayet bir yaşlı bir amca yolu gösterdi de gidebildik. Sanırım öğle güneşinin altında bir ağaç bulmanın mutluluğuyla uyuyan adamlar, üstüne yattıkları taşların binlerce yıllık olduğunun farkında bile değildi… Zira ne bir tabela var, ne bir bilgilendirme yazısı. Ah Kibele, sen bu hallere de mi düşecektin…




Sözü fazla uzatmadan Foça'dan görüntüler diyorum:












8 yorum:

zey0zey dedi ki...

ne yazık di mi bir tabelanın bile olmaması

francesca mckennitt dedi ki...

öyle maalesef

Mia Wallace dedi ki...

çok güzel.. mesela foçaya gidesim geldi birden.

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

oraları ne çok özledim hey gidi canım ülkem :(

Modafobik dedi ki...

Canım çok çekti oralara gitmek yaaaa! :)

francesca mckennitt dedi ki...

Hadi Eda abla uzakta kalıyor, Mia Wallace ve Modafobik siz atlayın gidin valla çok güzel :)

Profösör dedi ki...

Ben Tire'liyim . Burnumda tütüyor vallaha. Ama foca bir başkadır sanırım sahiliyle birlikte. Umarım bir gün ziyaret ederiz.

francesca mckennitt dedi ki...

Tire'ye 3-4 yıldır hiç uğramamıştım, bu yaz gidince çok şaşırdım. Yeni hastane falan yapılmış, şehir o tarafa kaymış gelişmiş, büyümüş. Güzel olmuş:) Foça da denizden kazanıyor işte.