18 Mart 2010 Perşembe

Şizofren gmail

Gmail yaptı yine yapacağını. Tam bir mail göndereceğim sırayla şunlar çıkıyor karşıma:
-İleti konusu olmadan gönderilsin mi?
-İletinizde ekliyorum yazmıştınız, oysa ki dosyayı eklemediniz. İleti yine de gönderilsin mi?

Son uyarı beni dumurlara sürükledi. Birincisi, ben "bekliyorum" yazmıştım, ikincisi de "sana ne yahu?"

Neredeyse yazdıklarımı kontrol edip; "aa çok ayıp, bu yazdıklarınız nezaket kurallarına aykırı" falan diyecek. Şizofren misin gmail sen ya.

4 yorum:

Rabbit dedi ki...

gmail bazen eziyor hatta hiç email olmayınca posta kutusunda. tribe sokuyor adamı. :D

francesca mckennitt dedi ki...

evet ya en büyük düşmanım gmail oldu :D

yokamania dedi ki...

tamamen aynı seylerı dusunmusuz :)

francesca mckennitt dedi ki...

bu konuda herkes hemfikir galiba..