12 Mart 2010 Cuma

New York; i love you

Yine mide bulantısından şikayetçi olarak sabahki derse gidemediğimden (yine bir cuma günü olduğunu hatırlatırım) size bişi anlatıcam. Bişi anlatmıcam hayır, bi film anlatıcam.(Bu cümle Turkcell'in ısrarla gençlerin dili olduğunu düşünerek kullandığı reklam cümlelerinden..)


Geçen hafta New York : i love you'yu izledik. Benim fazla bir sinema kültürüm olmadığından çok güzel eleştiriler yapamam ama gerçekten harika bir film.



Her parçanın yönetmeni, oyuncuları ve hikayesi farklı.


Yönetmen:Natalie Portman, Fatih Akın, Brett Ratner, Shekhar Kapur, Mira Nair, Yvan Attal, Joshua Marston, Allen Hughes, Randall Balsmeyer, Shunji Iwai, Wen Jiang

Senaryo:Scarlett Johansson, Natalie Portman, Fatih Akın, Anthony Minghella, Jeff Nathanson, Yvan Attal, Joshua Marston, Yao Meng, Suketu Mehta, Olivier Lécot, Hu Hong, Alexandra Cassavetes, Hall Powell, Shunji Iwai, Israel Horovitz, James C. Strouse, Emmanuel Benbihy, Tristan Carné, Stephen Winter



Ama bütün hikayelerin kesiştiği bir nokta var; burası New York ve karşına her an her şey çıkabilir..



7 yorum:

Peri Tozu Fotograf dedi ki...

Kesinlikle tavsiye edilesi bir film..

Sevgiler

Peri Tozu Fotograf dedi ki...

Kesinlikle tavsiye edilesi bir film..

Sevgiler

francesca mckennitt dedi ki...

kesinlikle katılıyorum :)

Ritmo Caliente dedi ki...

hayır bu gerçekten diğerlerinin birbirine yazdığı "sende kendimi buluyorum şekerim" ibarelerinden çok fazlası olmalı. ben de böyle filmlere aşık olup spoiler olayına giremem de. aslında daha pek çok şey var. ve sanırım arkeolojiye meraklısınız ve bende arkeoloji okuyorum (:

francesca mckennitt dedi ki...

sevdiğin bölümdeysen ne mutlu sana, ben maalesef sevmediği kısımlarda takılıp kalanlardanım. küçükken deli gibi arkeolog olmak isterdim, şimdiyse çok alakasız bir yerdeyim(kimya mühendisliği)

şuan çok mutlu oldum çünkü alışkanlıklarımı garipsemeyen bir insanla tanışmam çok nadirdir :)

denizero dedi ki...

___süper bi filmdi ....bu tür filmlerden hoşlanıyorsan "4 room" da tavsiye edilesi.... 4 hikaye, 4 ayrı yönetmen ___

francesca mckennitt dedi ki...

fırsat bulunca izlerim tabii, neden olmasın