16 Mart 2010 Salı

Mavi mavi mavi mavi




  • Bugün sabahın köründe bilimum devlet dairesiyle boğuştuğum ve bir Bağcılar'daki bir Cağaloğlu'ndaki SGK'larla uğraştığım için lacivertten nefret ettim.


  • Eminönü'nden Kadıköy'e giderken o denizin yeşilimsi mavisini çok sevdim.


  • Ömrümü çürüten 1200 sayfalık "temel üniversite kimyası" nın kapak rengi yüzünden lacivertten bir kere daha nefret ettim.


  • Almanca kitabının DA kapağı maviydi. Çalışırken aşkla nefret arası bir şeyler hissettim; Türk filmi tadında.


  • Mavi kolyemin nedense beni nazardan koruyacağına inanıyorum. Tuhaf çünkü nazar boncuğu bile değil.


  • Bugün mavi günümdeyim.
Sonradan Gonca sayesinde eklenen not: Lab. föyünün mavisi bana huzur veriyor, evet.

6 yorum:

Gonca dedi ki...

laboratuvar föyünün mavisi de sana huzur vermekteydi :))

francesca mckennitt dedi ki...

aa onu nasıl unutmuşum!
ama bugünkü mavilerden bahsediyordum ya, ondan :))

cul (R) dedi ki...

eminonu-kadikoy seferleri...
deniz, ruzgar =)
hepimiz cok severiz ya :P

francesca mckennitt dedi ki...

vapuru severim, severim bizi.
her ne kadar dördümüz aynı anda aynı vapurda bulunamasak da :)

cul (R) dedi ki...

bi gun olucaz ama. cok istiyorum..
sultanahmet plani dolayisiyla...

francesca mckennitt dedi ki...

yaz bitmeden..