4 Mart 2010 Perşembe

3 aylık kalkınma programı

Bu başlık nereden çıktı diyecek olursan... Sene başında kızlarla 6 aylık kalkınma programı yapmıştık. Tuhaf tuhaf maddelerden oluşan bir liste; fitness salonunun ücreti öğrenilecek, kulüp üyeliklerinde karar kılınacak vs. Aslında önemli olan diğer maddelerdi ama burda yazsam beni öldürürler, şş!

Bugünlerde biraz içim sıkıldığı için ben de kendime 3 aylık kalkınma programı yaptım. Artık evde pineklemeye son, dayt!

  • Berra sayesinde etkinliklerinden haberdar olduğum Tarık Zafer Tunaya Kültür Merkezi bol bol ziyaret edilecek,
  • Mümkün olduğunca konserler kaçırılmayacak,
  • Artık okulu ekme olayı son bulacak, bütün derslere girilecek!
Özellikle son madde konusunda kararlıyım; hala hiçbir derse girmemezlik yapmadım vuhuu! Son olarak;
  • "Yorumlarınızı bekliyorum" şeklinde bir post girilmeyecek, gelmeyen yorumlar yüzünden morarabiliyorsun!

 

6 yorum:

Rabbit dedi ki...

istediğin yorum olsun beybi:D

francesca mckennitt dedi ki...

aah ahh sen de olmasaydın :p

incidestan dedi ki...

yorum gelse de olur gelmese de boşver dök sen içini :)

francesca mckennitt dedi ki...

valla herhalukarda döküyorum da hayalkırıklığı işte :))

cul (R) dedi ki...

francesca mckennitt dedi ki...
aah ahh sen de olmasaydın :p


kirildim bu yoruma :D tamam bi suredir takip etmiyo olabilirim ama artik favorilerime ekledim surekli senin sayfani acip doldurcam her yeri :D

ders konusu da evet.. istikrarli bi sekilde devam ediyo!

francesca mckennitt dedi ki...

tabi ki doldur, ne de olsa bu bloga ilk yorum yapan kişi sensin; kendi blogunmuş gibi.. :p
hiç de şikayetçi değilim bu durumdan!