22 Şubat 2010 Pazartesi

Engellilerin Sesi Dergisi

Sevgili kuruluş yöneticileri;

O dergileri 3 TL'ye satarak engellilere destek olmaya çalıştığınızı biliyorum. "Yapmaya çalıştığınız şey" çok hoş cidden. Ama sadece teoride.

Birbirinden şımarık ve yılışkan tipler "Ayyy beni mi kırıyosunn?? Alsana bakk engelliler içinn.." dediğinde gerçekten o dergiyi suratlarında parçalayasım geliyor. Bir iş yapıyorsunuz bari doğru düzgün insanlar seçin. Bağış adı altında 10 TL bile aldıkları oluyor, o para gerçekten engellilere mi gidiyor yoksa o aptalların cebine mi belli değil.

İmza: Yapışkan satıcılarınızdan kurtulmak adına bir ayda altı dergi almak zorunda kalan Francesca.

2 yorum:

incidestan dedi ki...

sana dergiyi satmak için yapıştıklarında izin belgenizi görmek istiyorum de ve mutlaka makbuz iste millet o kadar aşmış ki kendini bağış adı altında hiç biryere ulaşmayacak dergiler satıyorlar kaçak olarak

francesca mckennitt dedi ki...

hımm olabilir güzel fikirmiş. duygu sömürüsü yapıyorlar bir de, "engellilere yardım etmeyecek misin yaniii?" şeklinde bak yine sinirlendim. bundan sonra imzalı damgalı onay isteyeceğim :p