22 Ocak 2010 Cuma

Precious things

Bir yandan "precious things" dinleyip bir yandan yazıyorum. Sonra da; so pure... Böyle düşününce hayat ne güzel di mi?

Bugün çok güzeldi benim için. Hem berocum, hem kardeşim, hem arkadaşlarım yanımdaydı daha noolsun? O yağmura ve soğuğa rağmen.. Direndik, Caddebostan'a gittik.. İnadına eğlendik be:p





Ojelerimizi de sürüp attık kendimizi yollara:p






Efes Beer Cafe'de ilginç bir nescafe tarzıyla karşılaştık. Abimiz direk bütün malzemeleri üst üste koyup getirmişti?






İsteyen istediğini içti.. Bense görevlinin beni 18den küçük sanması nedeniyle cafeyi protesto etmeyi tercih ettim!





Daha çok bu çerez tabağıyla ilgilendim:D





Saatler ilerledikçe saçmasapan fotolar ortaya çıkmaya başladı:D






Ehh yemeğimizi de yiyip toparlandık artık.

Ama o yağmurda sokaklar bomboşken dolaşmak, koşmak, ıslanmak, bağırmak çağırmak... Sevildiğini biliyorsan; her şeyden değerli olan bu işte...






4 yorum:

cul (R) dedi ki...

süpeeerrr! süpeerrr!

kabul edelim mükemmel bi gündü bütün zorluklara rağmen..
kafa olamayışımıza rağmen :P
ilginç! eğlenceli! Süper S :D

francesca mckennitt dedi ki...

Benim kafa olamamam normaldi ama size yorum yok tatlım:p

Ben de çok hoşuma gittiği için yazdım, normal şartlarda bunlardan hoşlanmıyorum as u know:D

Süper R'im benim :)

Gonca dedi ki...

evvet güzeldi hem deee sarhoştum uleeyyynnn :) yok yok şaka.. selenim ellerine sağlıkkk..kel garsondan alıcaz intikamımızı !

francesca mckennitt dedi ki...

evet bebek ehliyetimi alayım kafasında parçalicam o garsonun:))

ayrıca sana da zorla gmail aldırmış gibi olduk ama fena mı oldu bak :p