4 Ocak 2010 Pazartesi

Delisin delisin

Toplu taşıma araçlarında, halk arasında "deli" diye tabir edilen insanlar her seferinde gelir, beni bulur! Defalarca başıma geldiği icin kesin olarak söylüyorum bunu. Otobüs, minibüs, tramvay, hele ki METROBÜS!


Bugün metrobüste kitap okurken dalmışım, karşımdaki adam yamulan dosyamı düzeltti, sonra da:  "Pardon, düşüyordu da ondan düzelttim pardon pardon pardon" dedi. Bir şey demedim adam yanlış anladığımı düşünmüş olabilir diye. Aradan 5 dk geçti, yanımdaki kadının çocuğunun ayakkabısının fermuarına taktı kafayı:

-Fermuar açılmış da. Hayır yani küçük çocuk. Düşebilir çünkü. Belli olmaz. Fermuarı düzelttim. Pardon pardon pardon...

Ben bu arada kendimi zor tutuyorum gülmemek icin. Neyse bir 5 dk daha geçti. Bizimkinin yanına bir amca oturdu. Bu sefer de amcayla konusmaya başladı:

-Çocugun ayağı size çarpıyor galiba. Rahatsız ediyor olabilir. Söyleyeyim dedim. Pardon pardon pardon...

Hiç yorum yok: